Selasa, 26 April 2011

Lagi Kerja Bangang 1 Malaysia!

BELUM ADA SATU BANGANG PON YANG ADA BUKAK SYARIKAT BODOH MACAM NI!!!!



E-MAIL SATU MALAYSIA : TRICUBES SASAR 5.4 JUTA PELANGGAN, KOS HANTAR SEKITAR 50 SEN - minsider






Tricubes Berhad mengaku khidmat e-mel satu Malaysia yang bakal disediakannya adalah hayat kewangan bagi syarikat itu, yang sebelum ini berhadapan dengan risiko dibatalkan penyenaraian di Bursa Malaysia.

Syarikat itu menyasarkan kira-kira 5.4 juta pelanggan meskipun tiada jaminan yang kerajaan akan menggunakan khidmat e-mel disediakan pihaknya.

Ketua Pegawai Eksekutif Tricubes, Khairun Zainal Mokhtar, juga berkata, syarikat itu akan mengumpulkan dana tambahan menerusi terbitan isu baru bagi projek RM50 juta yang dianugerahkan kerajaan 4 April lalu.

Beliau juga mengesahkan setiap penghantaran e-mel akan menelan kos tidak lebih 50 sen.







LSS:Lagi bikin kerja bodoh! lagi nak bikin syarikat bangang! E-mail dari syarikat yahudi,kapir laknat makan babi dan tak semayang 5 waktu pun boleh bagi percuma "free of charge"

Syarikat Melayu,Ketuanan Melayu,pertahankan kalimah allah, kena bayar 50 sen! kepala tungkek lu bro! tapi yang bestnya syarikat,melayu bumiputera yang kononnya islam dengarnya dah nak gulung tikar.

Lagi mintak projek dari kerajaan gerombolan,dah cukuplah tak payah lah nak kelentong melayu! tak payah lah nak bodohkan melayu pasal melayu ni dah ramai jadi bodoh kalau tak caya semalam tengok ada berapa ramai yang dok terlompat - lompat depan pejabat MCA.

Kesian Melayu, cukuplah jangan bodohkan melayu lagi,buat lah kerja halal.Banyak lagi kerja Halal boleh buat pergi meracik ayam hutan ke,cari pelandok kat belukar ker, jual mee bandung kerr...atau jual cendol kat CM pun kira kerja halal jugak.

Tak payah lah nak nak bagi makan anak yatim dengan duit hasil menipu orang, tak berkat bro! bila tak berkat tu yang kepala hotak jadi bangang! ni yang buat kita naik rimas dengan melayu yang pemalas dan penipu.Bila cina marah boikot Utusan Melalok kata Cina tak patriotik dan tak bersyukur!

Tapi kerja malas! nak menipu saje kerja nya, semata - mata nak kontrek kerajaan gerombolan,sudah lah tolong hentikan kerja kelentong melayu ni dan buat kerja lain pasal melayu ni dah banyak yang jadi bodoh! kalau tak caya tengok la semalam ada sekor berok terjerit - jerit depan bangunan MCA, dok maki hamun Raja Porno dari Hong Kong kah..kah...kah..kah






Tiada ulasan: