Jumaat, 1 April 2011

Macam Mana Gerombolan boleh lantik Polis Bangang?




IGP: Pakar sah video seks tulen-Mkini


Rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang ketua pembangkang, telah disahkan ketulennya oleh pakar tempatan yang melakukan pemeriksaan terhadap video berkenaan, kata Ketua Polis Negara KPN) Tan Sri Ismail Omar.



Beliau berkata siasatan kini dalam peringkat akhir oleh pasukan khas yang ditubuhkan di bawah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman bagi menyiasat rakaman video seks berkenaan.


NONE


"Dengan ini diumumkan bahawa siasatan (video) kini di tahap terakhir...ini bermakna polis telah menerima laporan pakar mengenai kesahihan video itu. Dengan kata lain, rakaman itu adalah tulen," katanya pada sidang media tergempar di Pusat Latihan Polis (Pulapol) hari ini.


Bagaimanapun, beliau tidak mendedahkan identiti pelaku dalam video seks terbabit.


Ismail berkata kertas siasatan berhubung kes itu akan dihantar ke Jabatan Peguam Negara dalam masa terdekat untuk tindakan selanjutnya.


Katanya setakat ini seramai tiga individu telah ditahan, namun dilepaskan dengan jaminan polis.


Beliau bagaimanapun enggan menjelaskan identiti ketiga-tiga individu
tersebut namun memberitahu polis akan memanggil sesiapa sahaja yang boleh membantu siasatan berkaitan kes itu.



LSS: Punya la bangang punya Polis! macam mana mat Monggol boleh lantik polis macam ni punya bangang! agaknya Perompak dengan Pegawai Bank pun takboleh nak bezakan.Memang lah Video tu tulen,siapa kata video tu "pirates" Persoalannya ialah bukan nya video tu tulen atau tidak!


Persoalannya siapa yang berlakon jadi anwar kat dalam video tu Bodoh! ini semua taktik nak kelentong makcik - makcik dan mat - mat felda supaya percaya akan video kelentong ini.Apasal 2 ekor mangkok ayun tu tak berani nak dedahkan video tu dalam"youtube" ?


Apasal? Kaau Berani "download lah dalam youtube kasi 1 malaysia tengok,nak tahu jugak sama ada 1 malaysia ni bangang atau cerdik atau siapa bangang dan siapa yang cerdik!


Anwar Ibrahim yang punya kurus kering macam mana boleh jadi boroi?


Anwar Ibrahim punya "body" macam ikan bilis macam mana boleh jadi "Masculine"?????


datuk eskay kata mulanya di hotel siam,kemudian kata di spa kuala lumpur,kemudian kata di hotel ternama........


woit! dimana sebenarnya porno ini di rakam kah...... kah........ kah.......



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku sokong........!best punya komentar. puak tahap bangang ni dah tak boleh bepikir dengan baik....otak dah beralih ke punggung. tak ingatkah dengan janji ALLAH, sebesar zarah perbuatan pun tetapo kan dihisab? oooooo, buat kerja fitnah dan menyokong kerja fitnah dah bukan sebesar zarah!!!!!!. agaknya puak ni rasa depan RABBUL JALIL nanti masih ada perlindungan daripada Bee ENd?.