Ahad, 17 Mac 2013

7 Dosa-dosa

Kini Mat Monggol berteriak di depan seluruh rakyat kelantan tentang 7 Dosa,di mana dosa-dosa itu? katanya dosa itu kerana bersama DAP.

Jadi Apa dosa bersama MCA dan MIC? apa dosa runtuhkan masjid bujal? apa dosa usir orang kampung berembang? apa dosa Najib kena tibai dek pemimpun Hamas ketika ke Palestin?

Jadi rakyat seanteronya kini boleh ketawa pecah-pecah perut bila Najib kata ada dosa yang semuanya berjumlah hanya 7 sahaja.

Jadi ke mana pergi dosa-dosa gerombolan yang lain.Tiba-tiba Mat Monggol cakap pasal dosa yang 7,tiba-tiba mat monggol jadi ustaz,tiba-tiba mat monggol nak jadi terrer cakap pasal agama.

Bila bercakap soal dosa,maka kita akan teringat taktik dan teknik 3R,apakah ianya satu taktik yang akan berjaya?

Cuma bila Mat Monggol sebut pasal Dosa,aku teringat ketika masjid bujal di terengganu,bila mat monggol cakap pasal dosa aku teringat kan Kampung Berembang,bila Mat Monggol cakap pasal dosa aku teringat lagi pada Kampong Rimba Jaya,Kampung Kerinchi dan Abdullah Hukum.

Rasanya Fathul Bari sahaja yang layak untuk jawab Apa Dosa Gerombolan United Malays National Organisation pada Islam dan Orang Melayu

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

aditya.aulia139@gmail.com berkata...

Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
BBM INVITE:::[D8980E0B]