Rabu, 17 Jun 2009

Mat Monggol cuba nak bangangkan Melayu dan Rakyat malaysia





PENJAWAT AWAM DILARANG GUNA MODEM UNTUK CAPAIAN TERUS INTERNET - Lapor Utusan Meloya

KUALA LUMPUR 16 Jun — Penjawat awam dilarang menggunakan kemudahan modem untuk membuat capaian terus ke Internet kerana ia melanggar Garis Panduan Mengenai Tatacara Penggunaan Internet dan Mel Elektronik di agensi-agensi kerajaan, kata Najib Razak.

Garis panduan itu yang dikeluarkan pada 2003, adalah sebagai panduan kepada penjawat awam dalam penggunaan Internet, kata Perdana Menteri dalam jawapan bertulis kepada soalan Teresa Kok (DAP-Seputeh) pada persidangan Dewan Rakyat hari ini.


Penjawat awam juga dilarang menyalahgunakan kemudahan perbincangan awam secara online seperti newsgroup dan bulletin board, menggunakan kemudahan ’chatting’ melalui internet, menggunakan kemudahan Internet untuk tujuan peribadi dan menjalankan aktiviti komersil dan politik.




Dah nampak dah huh real depan mata,mat najib dah takut giler dengan kuasa internet,apa dia takut ke bila penjawat awam bukak internet?sebab apa asal bukak internet je mesti nak baca blog,kalau dah baca blog dah tentu dia baca blog aku punyerr...heh..heh..heh.....
aku paling suka bil Mat Monggol ni cakap "Aktiviti lain yang melanggar tatacara pengguna Internet di pejabat kerajaan termasuk menyedia, memuat naik, memuat turun dan menyimpan gambar, lagu atau teks yang bercorak penentangan yang boleh membawa keadaan huru-hara dan menakutkan pengguna Internet yang lain, katanya"
kalau boleh aku nak tanya apa yang boleh menghuru - hara kan pengguna internet yang lain? sebab yang huru - hara tu ialah geng - geng Algojo UMNO/BN....
sebab bila penjawat awam ni bukak internet dan baca blog khususnya blog aku dah gerenti PRU -13 diorang undi Pakatan Rakyat,sebab kalau Mat Monggol ni tak bagi bukak internet kat tempat ker kat rumah diorang bukak jugak,diorang tau jugak.... Tak habis - habis si Mat Moggol nak bodoh kan Orang Melayu dan penjawat awam.

PRU-13 mendapat la.....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lama btul ko korek, yang baru2 skit ade tak? tahun 2003 tu...


dah tak ade idea ke??pas pas