Khamis, 16 Julai 2009

Seorang lagi Pahlawan BN akan Menyertai keADILan menuruti jejak langkah Zaid Ibrahim

Siapa kah itu ? sudah pastinya Pemimpin MCA Datuk Seri Chua Jui Meng yang menuruti jejak langkah rakan seperjuangannya di dalam MCA Dr.Tan yang mana dalh bekas ketua wanita MCA yang telah menyertai keADILan dan Rakan seperjuangannya di dalam BN iaitu Datuk Zaid Ibrahim.Keadaan ini telah menunjukkan Barisan Nasional hanya Mantap secara zahirnya sahaja sedangkan apabila di lihat secara kasar dan halus ia di ibaratkan bagai sebuah Bahtera yang semakin pecah dan terumbang - ambing ke kiri dan kanan.Barisan Nasional yang kini di terajui oleh UMNO umnpama sedang karam sedikit demi sedikit,oleh itu lah sebabnya mengapa Pahlawan - pahlawannya mengambil keputusan untuk berlindung di bawah Armada Pakatan.

Datuk Seri Dr. Chua Jui Meng(bekas Menteri Kesihatan)

ini adalah petikan dari akhbar The Sun.

A group of former senior MCA leaders from Johore including a former minister will soon join the opposition PKR.

Reliable sources connected to former health minister and defeated MCA presidential candidate Chua Jui Meng confirmed the move will involve former Senator David Yeoh and several other former senators from the party.

They are expected to announce their decision to leave the party and apply to join PKR on July 18 (Saturday) in Kuala Lumpur.

Apa kah yang sudah jadi pada Geng -geng BN? Kapal Perikatan Barisan Nasional kelihatan semakin karam sedikit - demi sedikit.Rakan - Rakan se'Barisan dah mula mempertikaikan tindak - tanduk dan dah berani menyanggah teraju nya iaitu UMNO si Algojo.

1.PARTI GERAKAN MULA BERSUARA MENENTANG ISA apabila Koh Tsu Koon menerima memorandum dari GMI(Gerakan Mansuhkan I.S.A).

2.MCA MENOLAK KETUANAN MELAYU.

3.AHLI GERAKAN AKAN TURUN BERDEMO ANTI- ISA MENYERTAI RAKAN PAKATAN RAKYAT PADA 1 OGOS.

4.PPP DAH MULA BERKIRA - KIRA AKAN KELUAR DARI BARISAN KALAU I.S.A TAK DI MANSUHKAN.

jadi apa yang tinggal lagi dalam Barisan? Samy Vellu adalah....maka tegaklah Ketua Geng - geng Algojo UMNO mengayuh sendirian Bahtera Barisan yang semakin tenggelam sedikit demi sedikit.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Diharap ianya menjadi kenyataan.Seorang lagi orang kuat BN akan meninggalkan Barisan Najis tu untuk sama sama berjuang bersama PR.Beliau telah nampak kebaikan PR.harus kita berwaspada dengan serangan2 jahat BN sejak akhir2 ini yang begitu menggila dan terdesak untuk menarik sokongan rakyat dengan beberapa cubaan untuk menghancurkan Pakatan Rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Aku tak nampak pun ko skrg ni lee kat blog parpu..ko pun dah dikenakan sekatan oleh dia jugake cam berpuluh2 rakan kita yg lain ke??..tgk chaiman kaga,parpu kunyit pun terpaksa buat blog sendiri bg menjawab tohmahan parpu setelah dia di gam.Memang jahat puak2 tu..ada baiknya kalo ada kelapangan ko lawat le blog2 PR yg popular utk mempromosikan blog ko yg ditulis dgn bagus ni..ramai yg tak tahu kot..

LeeSlimShady berkata...

o.k gak tu...err...tolong bagi link kat e-mail aku

Tanpa Nama berkata...

alah..ko masuk je kat blog pr yg ramai pengunjung, komenle sebijik dua dan tinggalkanlah link tu..antaranya siasahdaily.blogspot.com/perisik-rakyat.com/kerajaanrakyat.com/anwaribrahimblog.com/politikbanjar.blogspot.com/pahangdaily.blogspot.com/mbdarlie.blogspot.com/tranungkite.net..dll..cam puak bpn dok promosi sesama mrk..posting rosmah yg ko tulis tu pun diorang linkkan kat bpn.Sbb tu ramai masuk serang ko..
*lepas baca ko buang le komen aku ni ye..hehe