Sabtu, 19 September 2009

KETUANAN MELAYU ke KELANUNAN MELAYU? - Posting khas di Aidilfitri

YA! ANTARA 'KETUANAN MELAYU' & 'KELANUNAN MELAYU'akaLANUN MELAYUlah tu- tiada beza nya dgn ...... dalam lain perkataan

- NO DIFFERENCE between 'MALAY PATRIOT' & 'MALAY PIRATE' or EVEN ...... between 'MALAY SUPREMACY' & 'MALAY PIRACY' .......... ALL ARE EQUALLY THE SAME.

NO DIFFERENCE AT ALL.



Sudin berkata...

kah,kah,kah......apalah nasib ketuanan melayu ni.....

woit.....Nadzimuddin ! bukankah lu pun ada pistol ?
Apa susah.....lu tembak itu Raja Muda Johor selesai cerita......

Lepas tu lu pi cari itu patail,musa hassan,madey, mat monggol kasi tembak dia orang punya kepala.....mesti kes selesai......


Kah,kah,kah......apalah nasib ketuanan melayu ni !

Ada Raja, keturunan lanun.....
pekak pulak tu.....
Hari-hari duduk celah kangkang bini......

Ada PM,pembunuh pulak.......
Kekal dalam ingatan keturunan PM pembunuh.......anak cucu tanggung malu......eh,eh...keturunan ni tahu bahasa malu kah ?

Ada Ketua Polis,kepala penyangak,kepala judi,kepala rumah sundal,kepala samseng dan along.....bukan mahu tolong tapi mahu potong.....kah,kah,kah....
Bapa dikatakan pakar baca Quran,tetapi sendiri tidak tahu yang mula masuk neraka ialah ahli baca kitab......kah,kah,kah...nasib lu lah hasssan azhari....lu lah orang pertama yang masuk neraka seperti digambarkan oleh hadis...pakar kitab !!!!!!

Ada peguam negara,asyik nak makan je kerjanya.....sapu kiri kanan..

Ada ulamak,dah jadi ular.....itu tak boleh ini tak boleh.....kah,kah,kah....tapi dia pakai merz masterpiece tak apa.....kah,kah,kah.....harussani namanya....ulamak setan pukimak....


Kah,kah,kah....semuanya dari keturunan ketuanan melayu UMNO/BN pukimak setan.....

Kah,kah,kah.....rakyat nak cari 30ringgit pun susah.....ini orang gaduh pasal duit dan burit kepala jubor.........kah,kah,kah......

Woit.....isham ! ini hali laya gua ada sedih.......


pinggang pun sudah tarak berapa kuat untuk cari buluh lemang.........

Gua ada ingat mahu main mercun jenis C4 kat putrajaya....kasi letup itu kepala lanun semua bangsa pukimak setan ahli Algojo setan UMNO/BN.....!!!!

Sebab ini ketua semua kasi susah sama gua dan orang lain.....nak beli beras pulut satu gantang sudah dekat sebelas ringgit.....puki tiang Mat Monggol.

2 ulasan:

renzo berkata...

kahkahkah wa suka posting hi hahahaha,..

Mat berkata...

P.Ramlee kata "bahasa menunjukkan bangsa"...jangan jawab..fikir dalam kepala.