Khamis, 5 November 2009

Siapa Najib, siapa Rosmah?


-
ZULKIFLI SALLEH


Bukanlah mudah untuk menghasilkan sebuah biografi seorang pemimpin negara yang baru sahaja memegang jawatan Perdana Menteri. Lebih-lebih lagi pemimpin berkenaan hari demi mendaki tangga popularitinya dan kini semakin lama semakin menghakis segala persendaan yang dilakukan oleh pihak tertentu dan beberapa media asing.

Namun, penulis pasangan suami isteri, Yusof Harun dan Noor Asmah M.N membuktikan keupayaan mereka yang luar biasa untuk menghasilkan sebuah buku setebal 936 halaman hitam putih dan 64 halaman warna. Edisi awal Najib: Perdana Menteri Ke-6 telah dilancarkan oleh isteri Perdana Menteri sendiri, iaitu Datin Seri Rosmah Mansor kira-kira dua bulan lalu. Selepas itu, pengarang melakukan beberapa penambahbaikan untuk diterbitkan dalam edisi semakan.


NI ADA SEKOR LAGI MANGKUK AYUN YANG TAK KENAL SAPA DIA MAT MONGGOL DAN SI PUAKA MAMA PENGUIN.....DI SEBABKAN MANGKUK NI JUGA ANTARA SALAH SORANG KAKI BODEK MAKA BUKU INI DI TULISNYA TANPA MENYELITKAN KES SCORPENE,MINAH CUN MONGGOLIA DAN KES QUEEN CONTROL SI MAMA PENGUIN DALAM PENTADBIRAN NEGARA.


MANGKUK NI PUN TAK NAK SELITKAN NAMA 13 AKHBAR LUAR NEGARA YANGMENYIARKAN AKAN KES MAT MONGGOL..KAH..KAH..KAH.......

AKU RASA INI BUKU YANG PALING TEPAT DAN HARUS DI BERI PENGIKTIRAFAN........KAH..KAH..KAH

1 ulasan:

mack berkata...

APA2 AJE LER yang penting mat monggol ada kuasa tak dengar ke semasa dia berucap didepan anggota parti GERAKAN tak bergerak tak makan Apa najib kata jangan pertikaikan kuasa saya memang dia ada kuasa ultraman oiiiiii