Jumaat, 18 Disember 2009

Halang Ceramah Maal Hijrah : Era Zionis Mat Monggol pun bermula





Kerajaan Mat Monggol telah memberi satu lagi arahan kepada anjing - anjingnya (polis) supaya mengahalang ceramah maal hijrah yang dianjurkan oleh AMK cabang batu,walaupun bukan bertemakan politik tapi anjing - anjing di bawah arahan tentera zionis mat monggol tetap menghalang ceramah berkenaan yang bertempat di Kampung Batu Muda, Sentul.


Tentera - tentera Zionis Mat Monggol telah berada kawasan itu sejak pukul 7 malam untuk menghalang sebarang percubaan PKR Batu menganjurkan ceramah.Kita sendiri boleh saksikan di depan mata sendiri yang mana geng - geng Zionis baru ini menghalang program yang bercorak islamik .


Bagaimanapun orang ramai tetap berkumpul pada jam 9.00 malam. Anjing - anjing Zionis Mat Monggol tetap mengarahkan mereka bersurai secara aman. Bagi mengelakkan kekecohan PKR Batu menukar ceramah itu kepada majlis mesra pemimpin bertemu rakyat.


Ahli Parlimen Batu,YB Tian Chua yang tiba 15 minit kemudian melahirkan rasa kecewanya kerana ceramah itu terpaksa dibatalkan.


Menurut Tian, ceramah maal hijrah ini bukan sahaja untuk umat Islam tetapi juga untuk semua kaum di Malaysia tetapi di sabotaj dek anjing - anjing zionis mat monggol. Kita ingin menyambut dan bersama-sama mengingati tarikh ini sebagai satu sejarah yang perlu dicontohi tapi dengan arahan dari pentadbiran zionis mat moggol menjadikan kawasan parlimen Batu tak ubah macam kawasan baitulaham dan ramallah.


“Sebenarnya ini bukanlah ceramah biasa. Kita cuba mengambil kesempatan semperna Maal Hijrah untuk menerangkan hijrah yang sebenarnya kepada rakyat. Kita mahu rakyat mengambil makna hijrah ini untuk berhijrah dan menentang segala penyelewengan dan penindasan yang berlaku,” jelas Ahli Parlimen Batu itu.


Tambahnya, masyarakat harus berhijrah dari sudut pemikiran dan jangan sentiasa menganggap diri mereka berada dalam keadaan selamat. Sedangkan telah banyak penindasan, rasuah serta penyelewengan yang berlaku di sekeliling mereka Tapi apa yang di perdulikan oleh geng - geng zionis Mat Monggol yang penting diorang harus berkuasa.


Beliau berpendapat, pihak polis yang hidup dalam masyarakat yang bertamadun perlu membuka ruang dan memberi peluang kepada semua pihak untuk berinteraksi. Baginya, sistem politik di Malaysia masih belum sampai ke tahap hijrah yang sebenarnya.Tetapi kini polis menjadi anjing bagi kerajaan Zionis Mat Monggol walaupun terpaksa menghalang dalam apa - apa pun program yang bercorak islamik.


dalam pada itu ahli parlimen kuala kedah Ustaz Ahmad Kasim berkata" hijrah bermakna peubahan atau perpindahan. Jika di zaman Rasullulah dahulu, hijrah bermakna perpindahan, namun di zaman kini hijrah merupakan perpindahan dari sudut lain pula. Umat manusia perlu berhijrah dari sudut budaya, pemikiran, kehidupan dan sebagainya".

“Kita lihat polis tak behijrah lagi sebenarnya. Kita cuba nak menyampaikan hijrah kepada rakyat namun polis yang masih tak berhijrah dan cuba menghalang usaha kita,” jelas ustaz Ahmad.

Beliau sebagai berkata, bangga kerana MP Batu, Tian Chua, yang berada dalam kelompok bukan islam masih memahami hijrah . Beliau bangga apabila melihat Tian Chua sebagai bukan Islam memahami erti hijrah dan cuba menyebarkan hijrah kepada semua kaum di Malaysia, tetapi sayangnya pihak polis sendiri menghalang bagi menerangkan hijrah yang sebenarnya.

Hairan bin ajaib YB Tian Chua yang bukan islam memahami hijrah lebih dari geng - geng zionis mat monggol yang kononya mengaku islam

1 ulasan:

checkmate berkata...

bila nak turun jalan raya isu GST?