Khamis, 7 Januari 2010

Setiausaha Agung PKR letak jawatan? baru punya kelentong ke??


Datuk Salehuddin Hashim

KUALA LUMPUR: Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim keluar dari parti itu, semalam sekali gus menamatkan spekulasi sejak beberapa minggu lalu yang mengatakan beliau tidak gembira dengan keadaan dalaman parti.

Salehuddin berkata, beliau sudah menyerahkan surat peletakan jawatan kepada Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim; presidennya, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan timbalannya, Dr Syed Husin Ali.

Salehuddin yang juga seorang peguam, berkata beliau meninggalkan politik seratus peratus dan mahu memberi tumpuan terhadap kerja perundingan korporat di dalam dan luar negara.




"Saya sudah cukup dengan semua ini. Sudah tiba masanya untuk saya beranjak dan saya akan mengembara serta fokus kepada perkhidmatan perundingan.

"Saya sudah berusia 58 tahun... dan saya tidak fikir ada banyak lagi masa produktif yang tinggal, jadi lebih baik saya menggunakan sepenuhnya masa itu sekarang," katanya.

Peletakan jawatan Salehuddin itu adalah satu tamparan hebat kepada PKR yang dilanda masalah dalaman, selain Anwar mungkin melalui satu lagi perbicaraan mahkamah yang panjang atas dakwaan kes liwat. -Berita Hairan.

WARRGHH.....WOIT!!! ITU HARI PELUK BERAK ! INI HARI PELUK TAIK ! ITU HARI KATA PENYOKONG DAN PENGUNDI PAS MAHU PAS KELUAR DARI PAKATAN RAKYAT HARI NI KATA DATUK SALEH KELUAR PARTI DAN LETAK JAWATAN!!!

INI LAWAK APA NI?

Ini semua buat kita semakin tak paham lawak jenis apakah yang sedang di mainkan oleh geng - geng United MuNkEeE.Kenyataan yang amat menghairankan dalam berita cabuk dan hairan dipersoalkan pasal mula - mula Datuk Salleh kata nak beranjak dari dunia politik dan mahu menyertai dunia korporat dan perundingan,lepas tu diorang kata Datuk Salleh hampa dan kecewa dengan dunia politik,lepas tu kata lagi datuk Salleh ada krisis dengan Tan Sri Khalid berhubung soal penganbalihan Yayasan Basmi Kemiskinan.

Ini mana satu cerita yang betul nie?? Sah rekaan atau pun tokok tambah....

Kepada MuNkEeE - MuNkEeE yang menghairankan,lain kali cari lah lawak paling power sikit,jangan buat lawak camni!!! takde pekdah nya....

Tiada ulasan: