Rabu, 23 Jun 2010

Jahanam la...Malaysia di tangan Suami Mat Monggol!



Apa! rupa - rupanya selama ni United MuNkEeE hanyalah di MuNkEeE - MuNkEeE kan dek "Rosmah and the Geng Badaknya".Sekali pandang ini cerita dah macam serupa dalam itu cerita "Alice and The Wonderland" yang mana geng - geng United MuNkEeE yang mahu mengampu mestilah "Menyerupai anak badak" macam Mama Penguin.

Kalau tak takkan lah Mama Penguin boleh sedap - sedap mulut pergi arah - arah mana - mana kementerian untuk buat kerja.sekarang ni siapa yang keluarkan dasar?



PROGRAM PERMATA DIAMBIL ALIH DUA KEMENTERIAN MULAI 2012 :ROSMAH



Kementerian Pelajaran dan Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat akan hanya mengambil alih pelaksanaan Program Permata Negara mulai 2012 iaitu selepas dua akta berkaitan dipinda di Dewan Rakyat, kata Rosmah Mansor.

Rosmah yang juga Penaung Program Permata Negara berkata, mengikut perancangan awal, pengambilalihan itu dilaksanakan pada Mac tahun depan, tetapi pindaan kepada Akta Pelajaran 1996 dan Akta Taman Asuhan Kanak-Kanak 1984 memerlukan masa untuk diperhalusi.



Ini menunjukkan sekarang pentadbiran Malaysia menjadi pentadbiran yang terpaling unik dalam dunia apabila suami kepada perdana menteri yang penya kuasa untuk bercakap dan mengawal dua kementerian sekaligus.

Apa sudah jadi kepada dua kementerian ini?

Mana pergi menteri - menteri ini? kenapa menteri - menteri ini tak bersuara bagi menafikan kenyataan isteri rosmah.Apakah menteri menteri - menteri ini sudah di" remote contol" kan dek Mama Penguin supaya tak boleh bercakap?

Ini baru dua kementerian,tak termasuk lain - lain kementerian termasuk kementerian pertahanan,kewangan,penerangan dan industri lagi maka nya semua terpaksa menurut kata mama penguin.

sedarlah...bukak lah mata wahai satu malaysia,UMNO kini bukan melayu lagi,UMNO kini di kenali sebagai United MuNkEeE yang mana tali nya di pegang dek mama penguin.Negara Bernama Malaysia ini sedang menuju kehancuran di bawah kawalan mama penguin.

Mama penguin rembat dan gadai semua kekayaan negara lebih rakus lagi berbanding Mahafiraun.Bayangkanlah lapangan TUDM sungai besi,
tanah di jalan peel da cochrane, tanah penjara pudu,tanah di tanjung pagar,
semua akan dirembat secepat mungkin sebelum United MuNkEeE dikuburkan.

Pakatan Rakyat wajib mengeluarakan kenyataan bahawa semua urus niaga dizaman perdana menteri Rosmah Mansor akan di bekukan sebaik sahaja pakatan mengambil alih pentabiran. jika pakatan mengeluarkan kenyataan ini – jamin satu malaysia akan bersetuju.

Dijamin semua hutang - hutang negara akan selesai kalau seluruh harta benda bekas perdana menteri isteri rosmah di rampas dan di sita.

Tiada ulasan: