Isnin, 28 Jun 2010

Kelentong Kantoi Lawak Bangang bersama United MuNkEeE


Khabarnya geng United MuNkEeE ada nak membawa masuk lebih berjuta - berjuta ulama kelentong lagi ke dalam UMNO atas satu kejayaan geng united MuNkEeE yang tak di sangka - sangka berjaya membawa berjuta - juta lagi Ulama ke dalam United MuNkEeE secara kelentong 1 malaysia.

1 malaysia harus ingat! kelentong,putar - belit cerita ini semua adalah permainan gengberuk - beruk afrika yang di arah oleh pemimpin united MuNkEeE yang di lakukan semata - mata untuk meraih semula sokongan umat islam kepada mereka yang telah terjejas teruk akibat dari sikap geng United MuNkEeE yang telah bersengkongkol dengan Israel melalui proksinya APCO.

Oleh itu maka di persiap berpuluh - puluh jurugambar semata - mata untuk mengkelentong 1 malaysia bahawa yang mana United MuNkEeE telah berjaya membawa 100...opss...40...opsss eh...5 ke 6 orang je Ulama untuk masuk kedalah kapal taik geng United MuNkEeE.



Kerana hal ini telah di akui oleh salah seorang ulama yang turut hadir majlis yang i hadiri oleh Mat Monggol itu.


INI USTAZ MOBARAK



Terkejut sungguh aku. Tak sangka dalam 40 orang Ulama muda yang dicanang UMNO menyertai mrk baru2 ini rupanya dipermainkan oleh UMNO. Komen Ustaz Mobarak , salah seorang yang dikatakan memasuki UMNO :

“Kami dibawa masuk melalui bangunan sebelah Mall, naik escala...tor, pusing-pusing tiba-tiba sudah berada di dalam Bangunan Umno di PWTC, diminta beratur menyambut Najib datang dan bersalaman, ketika itu gambar diambil bertalu-talu.

“Kemudian diumumkan kepada media bahawa inilah 40 ulama muda yang menyertai Umno, benar ada yang menyertai Umno tetapi ramai yang tertipu melihat kepada reaksi mereka yang asyik menunduk sahaja,”.

“Saya dan tiga lagi sahabat lepasan Jordan, Mohd Fakhruzzaman, 37, dari Shah Alam, Mohd Akram An-Nazilin, 27, (Putrajaya) dan Mohd Jalaluddin Tahir, 26 (Sungai Petani) menafikan kami berbuat demikian sebaliknya Umno yang menipu,” tegasnya.

Aduh, penipuan apa ini wahai Datuk Seri Najib Tun Razak? Penipuan apa ini wahai Datuk Seri Shahidan Kassim? Penipuan apa ini wahai UMNO Cawangan Dataran Merdeka? Jeliknya permainan politik kamu.
pelik....apa yang pelik...ini semua tak pelik pasal punya lama kita merayau dalam KL tapi tak pernah jumpa UNO cawangan Dataran Merdeka.
apa punya kelentong ni wahai si MuNkEeE??????

Tiada ulasan: