Isnin, 16 Ogos 2010

Bila dah nak mampos cam tu la



Macam ni punya teruk lagi nak baik pulih ada baik di runtuh dan di musnahkan dari muka bumi.Selama 52 tahun merosakkan bangsa,selama 52 tahun merosakkan negara dah ada baikknya ia di runtuhkan kerana kita bimbang ia akan merosakkan anak bangsa kita dan generasi yang seterusnya.

Lihat lah bagai mana ia merosakkan bangsa!

Bila ahli parlimen shah alam yang juga AJK PAS pusat mendakwa yang kini Wak Din Freedie Krueger dah pandai jadi batu api kerana cuba melaga - lagakan dirinya dan Preiden Tuan Guru Hadi Awang berhubung dengan isu pemilikan bumiputra




Sekarang ni apabila PAS gagal di "umpil" keluar dari Pakatan maka APCO pun menasihatkan United MuNkEeE untuk melaga - lagakan sahaja pemimpin - peminpinnya.Inilah cubaan - cubaan yang di jalan bagi sebuah parti yang pastinya dah nak melingkup.

BILA DAH NAK MAMPOSS MACAM MACAM LA....

Di Pulau Pinang Ketua Menteri Lim Guan Eng di tuduh menzalimi peniaga - peniaga bazar Ramadhan sedangkan kisah sebenarnya terjadi apabila Mohd Ghani Mohd Jiman agen kepada peniaga - peniaga bazar Ramadhan tersebut telah "merembat" kesemua wang milik peniaga - peniaga bazar Ramadhan tanpa menyerahkannya pada PDC(Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang).

Berikutan dengan Itu seluruh Media Cabuk milik Geng United MuNkEeE terus melabelkan Guan Eng sebagai penindas peniaga - peniaga melayu sedangkan yang kelentong melayu adalah dari orang - orang melayu adalah melayu sendiri.





Tuduhan - tuduhan yang di lemparkan oleh geng - geng United MuNkEeE terutamanya Wak Din Freddie krueger di lihat menyokong dan mendokong perbuatan pecah amanah.Orang melayu yang di amanahkan untuk mengutip sewa dari peniaga - peniaga Bazar Ramadhan tersebut telah merembat ke semua wang - wang milik Peniaga - peniaga melayu tanpa menyerahkan nya Pada kerajaan Negeri.


Ini lah taktik - taktik "hancuss" bagi United MuNkEeE yang dah nak melingkup.PAS yang di goda dan di lamar takdapat.Maka PAS di laga - lagakan,itu pun tak lepas gak pasal Khalid Samad dah potong Line United MuNkEeE.

Lim Guan Eng pula di lempar bermacam - macam tduhan tetapi tu semua "tak lut' bagi pakatan.Rakyat semua dah tahu Siapa dia United MuNkEeE,sekor beruk yang dah nak melingkup macam rumahnya jugak.

Oleh itu sempena di bulan Ramadhan ini satu Ucapan bagi United MuNkEeE ........



Booooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!

Tiada ulasan: