Sabtu, 25 Disember 2010

Menerima Jawatan Timbalan SetiaUsaha Agong Ibarat Menyerahkan leher sendiri untuk di Sembelih



Panggilan telefon yang di jawab oleh chegu bard yang memaklumkan bahawa dirinya akan di lantik sebagai Timbalan beberapa minggu yang lalu mungkin akan mengembirakan beberapa pihak terutamanya gurkah - gurkah politik di port.Tapi pada pandangan LSS ini juga adalah satu usaha untuk menahan gerakan - gerakan Revolusi yang cuba di bawa oleh Chegu bard.

Bagaimana?

Lihat! persoalannya disini mengapa Chegu Bard hanya di lantik sebagai Timbalan dan tidak ke jawatan penuh sebagai Setiausaha Agong? sekilas pandang apabila chegu bard dilantik sebagai timbalan maka segala tindakan dan usahanya ke arah perubahan akan di pantau dan tempelak.

Apakah Tujuan Chegu Bard di lantik ke TSUA?(Timbalan SetiaUsaha Agong),

Pada fikiran mereka Ini semua hanya sekadar untuk mengelakkan Chegu Bard dari melakukan perkara - perkara yang sama di lakukan oleh katak - katak sebelum ini atau sekadar " nak beli Jiwa" Chegu Bard atau pun penyokong - penyokong Chegu Bard yang mana sekarang ini Chegu Bard juga adalah di antara nama - nama besar dalam arena politik malaysia sekarang ini.

Jadi !

Untuk mengekang kelantangan dan kebangkitan chegu bard dan memastikan Chegu Bard terus berada dalam parti maka chegu bard di lantik ke jawatan timbalan setiausaha ini kerana segala pergerakan chegu bard akan di pantau oleh setiausaha sendiri yang mana segala tindakan Chegu bard akan di sekat tanpa Chegu Bard boleh melakukan sesuatu perubahan secara inisiatif sendiri kerana semuanya harus di rujuk kepada Setiausaha.

Maka jadi lah Chegu Bard sebagai Pejuang yang terikat tangannya!

Tiada ulasan: