Ahad, 23 Januari 2011

Hidup Makan Rasuah,Bila Nak Mati, Malaikat Maut Pun Jadi Susah!

Ini kematian di mana ni?
kat Malaysia atau Indonesia?
kalau ada benda - benda mengarut macam buat susah malaikat maut je datang ke indonesia layan ada karenahnya .

Kalau datang Malaysia layan karenah Gerombolan United Malays National Organisation ,Semuanya nak mintak macam - macam.

Betul - betul menyusahkan malaikat maut nak buat kerja saje!




Adun Merlimau selamat dikebumikan, KM pulak marah Pengerusi SPR-Mkini

Sementara itu, Othman berkata pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof telah berjumpa dengan Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd Ali Rustam malam semalam dan dimarahi kerana kesilapan mengumumkan kematian Hidhir semasa beliau masih bernyawa.

“SPR buat silap, tiada kenyataan rasmi daripada saya atau pun ketua menteri.


Abdul Aziz menjelaskan kepada kami kesilapan itu dibuat oleh seorang daripada pegawainya di Melaka dan beliau telah memohon maaf,” katanya.

Abdul Aziz pernah berkhidmat di bawah pentadbiran Mohd Ali sebagai setiausaha kerajaan negeri.

Kesilapan itu menyaksikan Utusan Malaysia menyiarkan berita kematian Mohd Hidhir dan mengumumkan SPR akan bermesyuarat dalam tempoh 10 hari bagi membincangkan persiapan pilihan raya kecil.



Perhatian Buat seluruh YB - YB gerombolan United Malays National Organisation,tak kira anda wakil rakyat DUN atau Parlimen harus di Ingat Sama Sekali.Kalau anda (YB - YB gerombolan) dah terasa atau memang dah nak mampos,sila dapatkan kebenaran dari Ketua Menteri atau pon Perdana Menteri Rosmah(untuk keterangan lanjut sila hubungi Bahagian FLOM di Jabatan Perdana Menteri.

kalau tak boleh mampos tapi terasa nak mampos pun harus di beritahu jugak kalau tak nanti ketua menteri ataupun Perdana Menteri di Bahagian FLOM akan hantar surat bantahan ke Jabatan Malaikat Maut tingkat 3 dibawah arasy.

Takut nanti terjadi kekecohan pulak di langit ke - 7 tu nanti.Bimbang nanti Perdana Menteri diBahagian FLOM akan tuduh Tuhan tak pandai Mengajar malaikat - malaikat yang berkerja di Jabatan Malaikat Maut.Kalau dulu YB Tenang kena MB mintak sultan bagitau dahulu sekarang ni kalau nak mampos kena bagitahu Ketua Menteri dulu.

Kesian Malaikat Maut,Ini kerja pun Gerombolan nak ambil,ini kerja pun gerombolan nak rembat,kalau setakat air zam - zam atau plaza tol nak tawaf di kaabah tu boleh rilek lagi,ini kerja cabut nyawa pon nak kena maklumkan pada gerombolan dulu.Kalau gerombolan hantar bantahan pada malaikat maut pasal kes mampos,maknanya SPR kena batalkan semua yang mamposlah!

Jahanam Dunia ni di kerja kan dek gerombolan!

Tiada ulasan: