Selasa, 1 Februari 2011

Ketua AMK buat Tuntutan BODOH!

Ini adalah tuntutan paling bodoh dalam dunia,itu lah dia kalau di pilih melalui penipuan maka terhasil pemimpin anak muda yang bangang macam dia ni.Mesir ni bukan nya berperang atau dalam kancah peperangan cuma menghadapi gerakan Revolusi secara aman dari rakyatnya sahaja.
Sepatutnya "orang tua" ni buat kenyataan minta anak muda atau mahasiswa kita di sana supaya berikan sokongan dan turut serta bersama rakyat mesir dalam menumbangkan regimnya yang zalim kerana ini satu kebanggan buat para mahasiswa kita di sana kerana berpeluang melakar sejarah revolusi.


Kini Mesir sedang melakar sejarah dalam gerakan Revolusi yang pastinya akan di catat dan di simpan dalam arkib dan buku - buku sejarah.Mahasiswa kita Sepatutnya rasa berbangga kerana dalam tempoh 100 tahun lagi nama anak - anak melayu tercatat dalam lembaran sejarah dalam gerakan Revolusi mesir.


Pada ketika ini satu catatan tepentingdalam sejarah peradaban dunia yang akan di letakkan sebaris dengan Revolusi Rakyat China,Bolsheviks dan Revolusi Iran sedang di lakar,sepatutnya mereka bersama - sama dalam merakam sejarah Revolusi ini,bukan bawak diorang balik,apesal la "the Shrek" ni bangang sangat!

Semenjak 4000 tahun dahulu ,semenjak zaman firaun,semenjak zaman nabi nabi musa dan Nabi Muhammad S.A.W ,inilah kali pertama 2 juta warga arab yang tertindas bangun melawan mahafiraun nya dan ini adalah SEJARAH! berbanggalah jika anda bersama sejarah,bukan lari dan menutup sejarah BODOH!

Tiada ulasan: