Rabu, 6 April 2011

Bila masa India Kutty ni dapat Kakak Debab!

DEEPAK ANGGAP ROSMAH SEBAGI KAKAK - mkini

Setelah sekian lama cuba dijejaki, dengan tidak semena-mena usahawan Deepak Jaikishan muncul bagi menepis dakwaan yang dilemparkan ke atasnya.

Individu yang didakwa rapat dengan keluarga perdana menteri itu tampil menjelaskan hubungannya dengan Rosmah Mansor yang disifatkannya tidak lebih daripada "seorang kakak.
" Deepak menafikan dakwaan bahawa beliau telah "memburuk-burukkan" Rosmah, seperti yang didakwa penulis blog Raja Petra Kamaruddin di laman Malaysia Today.

Dalam tulisan bertajuk "Carpetman, bagman, toyboy has been bagged" itu, Raja Petra antara lainnya mendakwa bahawa Deepak kini sedang berusaha supaya disukai semula oleh Rosmah



LSS:Appaa???????????? Di sukai semula dek Mama Penguiiin?????? Arghhh!!!!!!!!!!! Tidaakkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ini lah "statement" paling geli dan paling getik dalam dunia,halamak Mama dah kehilangan seorang adik itam - itam, kutty - kutty..awww!!!!!!! Nampaknya Mama rindukan adiknya yang sudah hilang.


Memang betol yang ke australia tu bukan adik dia!
Adik Mama adalah seekor Kutty dari Madras,Karpetman pon karpetman la! Tapi lagi bahaya kalau dia jadi "toyboy" kalau tak kang terhempap terus mempos tak sempat nak meniaga karpet!

Tiada ulasan: