Isnin, 16 Mei 2011

Teknik Baru :Kelentong Dulu Lepas Tu Baru Samun

Rakyat diminta bersedia jika harga minyak naik - Ismail Sabri-Melalok

PUTRAJAYA 15 Mei – Rakyat diminta bersedia untuk menerima kenaikan harga petrol dan minyak yang dijangka berlaku dalam tempoh terdekat.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, langkah tersebut terpaksa dilakukan memandangkan kerajaan menanggung beban subsidi yang tinggi ekoran kenaikan harga minyak mentah di pasaran.

Katanya, jika langkah itu tidak diambil, kerajaan akan mengalami defisit yang lebih tinggi pada masa akan datang.

"Hingga sekarang trend dunia tidak nampak langsung tanda-tanda minyak mentah akan turun tetapi ia terus kekal dan terus naik,” katanya. - Utusan Melalok






LSS: Heh...kena bersedia woi! Bersedia Macam mana?? Bersedia One...Two....Three!!!!!!! pas tu bersedia apa lagi? bersedia pindah ke Sweden atau pun bersedia nak pindahke Venezuela? bersedia apa, bersedia untuk kelentong makcik - makcik dan mat - mat felda? dan Bersedia untuk menyamun dan merompak Rakyat 1 malaysia!

Apasal kasi kurang kan subsidi? apasal nak bagi rakyat susah? lepas kasi tarok pulak cukai Gasak Sampai Terberak! lepas tu rakyat naik Minyak itu pasal berlaku bila Minyak naik pasal gerombolan memang suka bagi orang Susah.

Bila Orang susah maka rakyat naik marah! Ini yang gerombolan betol - betol suka bila Rakyat naik Minyak itu pasal senang gerombolan nak terus berkuasa.Nanti diorang tuduh la Cina dan Kristian sengaja buat Orang Melayu Susah !



Nanti bikin lah cerita dalam Melalok dan TV3 suku yang mengatakan ada banyak la tangkapan di buat seludup - menyeludup minyak keluar dari malaysia.Ini ialah cara untuk memperdayakan dan mengkelentong rakyat 1 malaysia sebelum Modus Operandi Samun dan Rompak di Jalankan.

Subsidi yang di beri akan di tarik semula dengan seribu satu alasan yang di reka kononnya untuk meyelamatkan ekonomi negara malaysia yang tercinta.Maka Rakyat 1 malaysia yang telah di bodohkan khususnya orang melayu pun menerima penarikan semula subsidi minyak itu dengan hati yang terbuka.

Tak caya kita tengok nanti atau selang seminggu dua lagi!

Yang Peliknya Towkay - Towkay Besar di beri subsidi tapi orang kampung cuma dapat telan air liur basi...warghhh...kah...kah...kah

Tiada ulasan: