Jumaat, 23 September 2011

Revolusi Amerika Hari ke-6

Ini adalah pengumuman rasmi keenam daripada 99 peratus dari Kami menduduki yang Wall Street.

Pada September 22, 2011, enam belas bandar dari seluruh negara didunia ini bangkit bersolidariti bersama kami, membantah perbezaan kuasa dan kekayaan yang wujud dalam masyarakat kita.Dalam Dataran Liberty, jurang perbezaan itutidak wujud.

memenuhi keperluan semua orang mengambil penjagaan bagi,makanan, ubat, air. hanya memerlukan, hak sahaja, bahawa kita tidak boleh menjaga tempat tinggal, walaupun ini bukan pilihan kami.

Datuk Bandar Bloomberg berkata bahawa dia akan memberikan kita ruang untuk berdemonstarsi tetapi setiap masa dia cuba mengusir untuk kami.Beliau telah menggunakan taktik yang tidak masuk akal termasuk mempergunakan pihak polis untuk menagkap para demonstran yang sedang menulis pada kertas rentang dengan menggunakan kapur.

Menangkap memakai topeng di belakang kepala mereka yang di tuduh melanggar undang-undang yang lama dan lapuk, untuk ... apa sebenarnya?

Dia menggunakan taktik penindasan media hanya tersedia untukjutawan dengan empayar media. Ia tidak pernah bekerja. Ia tidak akan berfungsi, kami berkembang, Setiap hari lebih banyak bandar-bandar di amerika menyertai kami. Setiap hari pergerakan kami berkembang.Kami menuntut perubahan yang sebenar. Kita akan lihat.

Tiada ulasan: