Isnin, 25 Mei 2009

Mereka Bakal Berdebat ! Mampukah Zambry tewaskan Hujah Nizar?




Mereka bakal Berdebat,mungkin selepas Muktamar ini ,Masing - masing bakal menegakkan hujah masing - masing,menerang kan kemelut isu di Perak,Debat ini adalah debat yang ke -3 dianjurkan oleh Agenda Daily yang mana yang pertama adalah ketika isu minyak diantara ketua umum keADILan iaitu Dato' Seri Anwar Ibrahim dan Menteri Penerangan Datuk Ahmad Shabery Cheek.

Siri debat Yang ke-2 pula adalah diantara Ketua Menteri Pulau Pinang YB Lim Guang Eng dan Bekas Ketua Menteri Pulau Pinang yang juga Presiden Gerakan iaitu Tan Sri Dr.Koh Tsu Koon.

Siapakah yang bakal memenangi Perdebatan ini? Kalau Zambry,beliau di lihat kurang perpengalaman dan berkemahiran dari segi berpidato juga Berhujah,tetapi bagi Dato' Seri Nizar Beliau punya kemahiran dan jati diri yang tinggi untuk menegak kan Hujah - hujah beliau.

Dan Mungkin ini adalah Medium yang terbaik Bagi Dato'Seri Nizar untuk menyampaikan mesej yang tepat dan benar bagi seluruh rakyat Malaysia akan kebobrokan yang di lakukan oleh UMNO/BN terhadap sistem demokrasi khususnya yang berlaku di Perak.Nantikan kemuculan Mereka di kaca TV.



Datuk Seri Zahid Hamidi


Manakala Esok ! Naib Presiden UMNO Datuk Seri Zahid Hamidi yang juga Menteri Pertahanan akan Berdebat dengan Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa yang Juga Exco Kerajaan Negeri Kelantan di TV9 dalam Program Hujah yang di kendalikan oleh seorang tokoh yang amat dikenali sejak tsunami Pilihanraya 8 March yang lalu iaitu Prof.Dr Agus Yusof.
Prof.Dr. Agus Yusof yang selalu mengendalikan rancangan hujah di TV9


Seperti Sebelum ini Datuk Husam pernah menewaskan dengan mudah hujah - hujah dari Khairy Jamalaudin yang mana pada ketika itu adalah Timbalam Pemuda UMNO,Jadi adakah kali ini Zahid juga akan menerima nasib yang sama seperti Khairy? sama - sama kita saksikan kemunculannya Dikaca TV anda...



Datuk Paduka Husam Musa

Tiada ulasan: