Isnin, 6 Julai 2009

Edisi Anwar Ibrahim : Mari Sama - sama kita pamer kan logo ini di blog anda


Iklan dan kempen ini hanya kepada mereka yang :


1- Yakin yang perbuatan Liwat itu hanya konspirasi jahat dan Fitnah geng - geng algojo UMNO/BN semata - semata.

2- Perbuatan Fitnah Liwat tak sepatutnya di gunakan sebagai taktik politik kepada pemimpin beragama islam seperti geng - geng UMNO/BN

3- Tak wajar menyokong si kaki fitnah yang mendakwa meliwat pada hal Bukti sahih menunjukkan dia bukan Peliwat.

4- Kes ini sepatutnya di gugurkan andai terjumpa bukti ianya hanya Fitnah semata - mata terutama jika ia melibatkan orang yang menjadi Yang Berhormat ( seperti Anwar Ibrahim )

5-Ingin mengelakkan penularan budaya hidup songsang ini dari menjangkiti generasi Melayu kita dan penipuan demi penipuan yang di budayakan oleh geng - geng algojo UMNO/BN selama negara ini merdeka 52 tahun

6- Tanda protes kepada mereka yang meliwat institusi perundangan dan kehakiman dan melarang Chin Peng pulang hanya kerana takut nanti Chin Peng akan Bocorkan Rahsia Geng - geng UMNO/BN !

Anda ada tambahan ? Sila isikan di komen di bawah... Oppss terlupa saya nak maklumkan bahawa hanya blogger yang dapat memberi komen dan jika anda bukan blogger bolehlah mendaftar dengan Blogspot atau wordpress ataupun Persekutuan Blogger - blogger sedunia (F.O.B) tetapi jangan BPN kerana itu adalah (Barua Penipu Negara) jikalau saudara mahu mendapat teknik blogging dan membina blog dengan PERCUMA asalkan anda berjanji akan menggunakan kemahiran ini untuk membebaskan AGAMA BANGSA DAN TANAH AIR dari ketua Geng - geng Algojo yang berfahaman Fasis dan Zionis seperti UMNO/BN.
AMARAN :

PASTIKAN ANDA TIDAK MEMBAWA SENJATA BERBAHAYA KETIKA MENGHADIRI PERBICARAAN ANWAR YANG DI FITNAH OLEH SAIFUL KERANA DIKHUATIRI BOLEH MELANGGAR UNDANG UNDANG NEGARA KITA.

CUKUP LAMBAIAN IKHLAS ANDA UNTUK MEMBERI SEMANGAT KEPADA SAUDARA ANWAR YANG DI FITNAH OLEH SAIFUL BUKHARI DAN SEBAGAI SIMBOLIK PERPADUAN KITA MENOLAK KONSPIRASI YANG KONONYA DIKAITKAN OLEH SALAHLAKU MORAL YANG DIKELENTONG GENG - GENG ALGOJO UMNO/BN

PASTIKAN TIDAK ADA PROVOKASI PIHAK LAWAN TERCETUS SEMASA PERHIMPUNAN MENYOKONG ANWAR TERSEBUT AGAR TIDAK ADA ALASAN KEPADA GENG - GENG ALGOJO UMNO/BN UNTUK MELIWAT DAN MENYONGSANGKAN LAGI INSTITUSI KEHAKIMAN DAN PERUNDANGAN DINEGARA INI.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ya..sama sama kita memberi sokongan pada Ds Anwar yang cuba hendak dipenjara dengan fitnah.Jikalau takut pada cabaran jangan bicara tentang perjuangan..

LeeSlimShady berkata...

ya tepat sekali apa yang katakan itu .....kita telah lihat sendiri kebenaran.......