Ahad, 29 November 2009

1 Malaysia Bersama Doa Tuan Guru - Moga Melingkuplah United MuNkeE





Tuan Guru tak keseorangan dalam memanjatkan Doa










Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat tetap mempertahankan bahawa tidak salah daripada segi agama Islam jika mendoakan seseorang itu dilaknat Tuhan jika mereka mempunyai niat jahat terhadap seseorang lain.

Menteri Besar Kelantan itu berkata beliau sanggup berhadapan dengan ulama yang membidas serta mengkritik kenyataannya itu terutamanya Haruss...Sunny yang mengingatkan beliau bahawa perbuatan sedemikian kononya adalah haram di sisi Islam.Perghh!! Harusss...Sunny dah nampak macam bagus jerkk...dia punya Merc...tu tak tanya haram ke tak haram.

Jumaat lepas, Nik Abdul Aziz berkata beliau akan berdoa kepada Allah supaya memusnahkan masa depan Mat Monggoli dan United MuNkeE jika kerajaan pusat enggan memulang hak rakyat kelantan iaitu royalti minyak kepada Kelantan, yang disifatkan sebagai sesuatu yang tidak betul.



Tapi Haruss...Sunny tak nak tanya hak rakyat yang di rampas macam tanah tempat tinggal,royalti minyak dan pencabulan demokrasi.








moga MuNkeE - MuNkeE ini ini juga turut di musnahkan





Doa Tok Guru juga adalah doa hamba - hamba yang teraniaya,lihat lah hak rakyat kelantan,hanya kerana PAS memerintah sahaja haknya terus di nafikan.Ini semua kerana United MuNkeE takut yang kroni - kroni diorang tak dapat bolot bahagian dalam royalti tu kott.


Tapi apa nak di kisahkan kan Doa Tuan Guru? apa yang nak di gelabah kan doa Tuan Guru wahai geng - geng United MuNkeE? takkan lah kerana Tuan Guru pernah berdoa di ijok pada ketika polis - polis mengelilingi Tuan Guru dari berceramah di ijok? akhirnya ijok kalah.


Tapi apa yang nak di ceritakan pada geng - geng United MuNkeE di sini bukan pasal doa Tuan Guru,tapi yang nak di beritahu ialah DALAM TUAN GURU BERDOA RUPA - RUPANYA DOA TUAN GURU TIDAK KE SEORANGAN.Tanpa Tuan Guru sedari rakyat 1 malaysia juga sedang berdoa atas kezaliman yang di lakukan oleh geng -geng United MuNkeE.




Doa Munajat rakan - rakan kita






rakan - rakan masyarakat buddha juga turut sama

pray1qo1.jpg

Penganut Kristian juga

malah ada mahluk lain juga bersama - sama doa Tuan Guru

Jika tak percaya tanya lah pada penganut buddha,kristian dan hindu siapa yang tak berhenti berdoa agar kerajaan United MuNkeE ini melingkup dari alam maya ini.Antara rakan - rakan dari agama lain yang telah di zalimi antaranya ibu kepada francis udayapan akan terus berdoa moga tuhan datangkan bala buat kerajaan United MuNkeE dan Be End.

Biarpun berlainan kaum ,berlainan agama mereka tetap tegar mahu bersama - sama doa Tuan Guru.Ada yang kata Tuan Guru di kecam tetapi di belakang Tuan Guru bukan sahaja Melayu,India dan Cina malah dari mereka yang beragama Islam,hindu,Buddha dan kristian juga turut berdoa mengikut cara masing - masing dengan satu hajat moga Kerajaan United Malays National Organisation melingkup dari alam maya ini.

Kiranya Tuan Guru terbaca tulisan ini maka kenangilah kami bersama - sama doa Tuan Guru dalam menerajang United Malays National Organisation ke liang lahad.

2 ulasan:

hamba allah berkata...

memang sah.. ko ni salah seorang yg bodo tapi belagak pandai pasal hukum hakam agama.... !!

LeeSlimShady berkata...

ada aku cakap pasal hukum hakam agama?? bodo!!!!