Selasa, 17 November 2009

Layak ke Mangkuk ni Dilantik sebagai Menteri Kanan?

Sudah dapatkan pengesahan dari Mama Penguin ke belum?






SHAH ALAM - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dianggap tidak layak diberi jawatan sebagai Menteri Kanan kerana didakwa gagal menjadi pemerintah yang baik sewaktu menjawat jawatan nombor satu negara, kata pembangkang.

Ketua Penerangan Pas Pusat, Idris Ahmad berkata, tiada keperluan untuk negara melantik bekas Perdana Menteri itu menjawat jawatan tersebut.

“Sudah cukup selama 22 tahun semasa memegang jawatan sebagai Perdana Menteri beliau merosakkan sistem di negara ini dari segi ekonomi, perundangan, kehakiman, hak asasi manusia, khazanah negara dan banyak lagi.

“Cukuplah 22 tahun memerintah dan melakukan kerosakan. Kita tidak mahu perkara yang sama berulang dan tiada keperluan beliau dilantik sebagai Menteri Kanan,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian, di sini semalam.






Haaa.....ini adalah cadangan dari seorang perogol budak perempuan bawah umur yang telah di lepas kan dek Mahafiraun sendiri,masalahnya buat apa kita nak dengar cadangan dari perogol budak bawah umur ni sebab kita pun tahu Mahafiraun pun pernah buat kenyataan yang telah di rakam di dalam YOUTUBE yang mana Mahafiraun kata;



"Saya dulu pun guna kuasa jugak masa saya memerintah dulu,Lihat Anwar Ibrahim apa jadi padanya....saya tangkap dia,lepas saya masuk kan dalam errr...tahanan"



"Lepas tu saya tuduh dia macam - macam,padahal dia bukan buat apa pun dan bukan apa kesalahan apa pun yang di lakukan oleh Anwar"



"sebab masa tu saya guna kuasa untuk tutup suara ramai dan tangkap sesiapa pun"



Semua pun tahu perangai mangkuk ayun ni selama 22 tahun dia jadi PM (Puki Mak) habis di rogol institusi kehakiman dan agama,dia jugak yang hina raja Dan Mangkuk ini juga lah yang yang menentang pendidikan agama islam dengan berkata;



"Kita Tak tutup sekolah agama rakyat,tapi kita cuma hentikan bantuan ke sekolah agama rakyat sebab ustaz dan ustazah di sekolah agama rakyat mengajar politik" Kata Mangkuk Ayun ini suatu masa dulu.

Datuk Mohamad Rahmat pun pernah beritahu akan ke iblisan Mahafiraun ini dalam bukunya "AKHIR SEBUAH IMPIAN"

Ekarang perogol budak bawah umur tu nak cadangkan dia jadi menteri kanan pulak...oitt...jadi menteri kiri boleh lah...kalau duk msebelah kanan kang takut kena tempeleng dek mama penguin jerrk....





Tiada ulasan: