Isnin, 2 November 2009

Penangkapan Dr.Asri antara taktik nak lagakan PR selangor

[12145_1074559243440_1809976899_162026_4081707_n.jpg]

Kita semua pun boleh fikir secara logik siapa Dr.Asri? kalau Haji Kahar tu lain lah sebab kita siapa Dr.Asridan dari sini kita boleh lihat dengan jelas wujud Barua - barua algojo dalam JAIS yang telah menerima arahan untuk melaga - lagakan Pemimpin Pakatan secara tak langsung serangan algojo gelombang ketiga telah pun di laksanakan sebab kita sendiri pun tahu yang mana di kala mat monggol menjadi pengerusi Perhubungan Algojo negeri selangor ini maka taktik - taktik bodoh yang itu lah yang di gerak kan dek Mat Monggol.

Untuk apa ? sebagai apa? itu semua sekadar untuk menfitnah yang mana ia sebagai jalan untuk membusuk kan nama Pakatan di mata rakyat sekaligus menutup segala onar yang telah di lakukan oleh algojo.

Kita secara terang - terangan telah melihat bahawa banyak tindakan dan kenyataan Dr.Asri yang menyokong Pakatan Rakyat oleh itu di bimbangkan populariti Dr.asri sekiranya Dr.Asri menyertai PAS atau pun PKR ini akan meningkatkan lagi sokongan Rakyat kepada Pakatan khususnya orang melayu.Oleh itu satu lagi taktik bangang telah di gembleng oleh konco - konco Mat Monggol di selangor memandangkan Wak Botox dah tak boleh di harap.

Antara alasan - alasan bangang yang amat lawak telah di laporkan oleh Media - media tukang canang ialah Dr.Asri pada malam itu sedang menyebarkan Fahaman Wahabi,dari situ jelas sekali kita dah boleh meneka perbuatan ini di lakukan oleh mangkuk ayun yang mana.

Dari sini juga kita kadang kala mempertikaikan peranan Hasan Ali sebagai exco Adat - istiadat melayu, agama islam infrastruktur dan kemudahan awam yang mana beliau juga adalah YDP Majlis Agama Islam Selangor dalam menyelesaikan masalah ini.Mungkin di kala ini Hasan Ali juga tengah pening kepala atas masalah yang sedang di hadapi oleh itu algojo yang di ketuai oleh mat monggol pun ambil peluang atas kelekaan beliau.

Oleh itu kita harus tidak tertipu yang mana penangkapan Dr.Asri juga adalah salah satu dari Taktik - taktik bangang algojo untuk membusuk kan nama Pakatan di mata Rakyat.

Tiada ulasan: