Ahad, 27 Disember 2009

Ini Bukan orang PAS ! Ini berak - berak cair si United MuNkeEe

[19557_1214379353401_1046323726_1569388_1115314_n.jpg]

Berikutan dengan penyebaran SMS layang dua hari lepas yang di dalam blog AMK Shah Alam dan Pejuang Pro Demokrasi maka hari yang di maksudkan bersamaan waktu yang di tetapkan semalam maka muncul lah lebih kurang 10 ekor beruk - beruk afrika yang dok terlompat - lompat tepi highway persekutuan pada ketika sedang masyarakat selangor sedang bersuka - ria di karnival selangor ria yang berada 1 km dari tempat mangkuk - mangkuk ayun ini terlompat - lompat.

Beruk - Beruk afrika ini mengaku mereka adalah ahli PAS dan pengundi PAS tapi yang pelik kalau di fikirkan kalau Undi PAS mesti lah Undi PKR sekali.Banyak kepelikan yang membawa pada Lawak - lawak antarabangsa kalau nak di nilai di sini.Apa yangt menghairankan dan yang me'lawak'kan ialah kalau mereka ahli PAS sepatutnya personaliti penampilan orang PAS pun kita sudah sedia maklum.

Orang - orang PAS kalau berdemo mereka akan tampil dengan berkopiah,memakai baju berlambangkan parti dan yang paling pasti sebelum berucap mereka akan guna pembesar suara.Selebelum berdemonstrasi orang - orang PAS akan berucap dengan menggunakan pembesar suara dan mulakan program dengan membaca doa.

Tapi yang ini kita boleh kesan yang mana beruk afrika ini adalah taik - taik yang di berakkan oleh geng - geng United MuNkeEe,lihat lah dengan gaya berseluar pendek,bergelang berambut panjang....ahli PAS ke tu??? takpe nanti aku tanya Braderr Awie Rockerss Jawa kampung pemuda PAS Kuantan ka..kah..kah..kah

Tapi yang paling pasti dan yang patut kita tahu pada setiap demonstrasi maka FRU polis dan SB - SB akan muncul dan trak - trak yang akan mengangkut para demonstran akan muncul tapi mana diorang??? kalau ada pun polis peronda itu pun sekadar menjeling jerrr...beruk - beruk neh.

yang lawaknya kalau orang PAS angkat Banner pasti akan tunjuk muka tapi yang ini main sorok - sorok muka tapi yang paling bangangnya kalau nak demo buat pada hari bekerja senang nak bagi memo bantahan bukan hari ahad, pasal hari ahad mana orang pejabat kerja,kalau ada pun cleaner pejabat Woitt!!!! tak payah sorok muka lah,orang semua dah tahu korang adalah taik - taik yang di berak kan dari sebuah pejabat yang berpangkalan kat seksyen 11 sebelah pejabat TNB.

eyy...Yo ! jangan lah buat lawak macam ni, kalau usin kelentong botol dengan member - member masa kat club buat kita tak tahan nak gelak jadi janganlah di tambah lawak - lawak dan gelak - gelak yang sampai terbeghak...kah...kah..kah

Pesanan terakhir dari LSS buat semua beruk - beruk afrika dan yang akan jadi beruk,lain kali tolong jangan terberak depan pejabat PAS sebab nanti MBSA lambat datang bersihkan.

1 ulasan:

Mat Amin berkata...

AWAS!!!!
MUSANG BERBULU AYAM!!!!