Khamis, 17 Disember 2009

Woitt!!! Mana Punya SIAL nya!!! KETUANAN MELAYU tuhh!!!

[pijak_kepala_lembu.jpg]

WARGA CHINA PALING RAMAI SERTAI MALAYSIA RUMAH KE DUA KU - melalok


Warga China merupakan paling ramai menyertai program Malaysia My Second Home (MM2H) antara 13,977 orang dari 107 negara yang tertarik kepada program itu sejak ia diperkenalkan tujuh tahun lalu.

"Bilangan peserta MM2H yang tertinggi ialah China diikuti Bangladesh, United Kingdom, Singapura, Taiwan, India, Iran dan Indonesia,” Menteri Pelancongan, Dr. Ng Yen Yen berkata ketika menjawab soalan Senator Sharifah Azizah Syed Zain di Dewan Negara hari ini.

Yen Yen berkata, pelaksanaan program MM2H turut mendapat perhatian dunia dan ia dibuktikan dalam kajian “Annual Global Retirement Indeks 2009 “oleh majalah International Leaving yang menunjukkan Malaysia muncul sebagai negara pilihan pertama di rantau Asia dan negara ke-16 di dunia untuk dijadikan destinasi persaraan bagi warganegara asing.

Sejak 2004 hingga Nov tahun ini, sebanyak 811 buah rumah telah dibeli oleh peserta berkenaan dengan jumlah RM846.79 juta dan kebanyakan memilih Kuala Lumpur diikuti


Selangor, Pulau Pinang, Johor dan Perak sebagai tempat kediaman.


LSS:_

Sebelum ini ada yang kata kalau jumpa ular kasi ketuk kepala madey dulu tapi sekarang jelas depan mata kita nampak terang - terang depan mata Ketuanan Melayu dah jadi Ke'Kelingan Melayu.

Dulu kata nak jaga orang melayu lah,kecoh pasal artikel 153 heboh pasal Uitm nak kena jual pada orang bukan melayu lah...tapi depan bijik mata sendiri negara sendiri nak kena jual pun semua MuNkeEe tu buat diam je!!!

Sekarang mana itu pekida,pekatak,pebobok,badan bertindak perpaduan melayu,peribumi perkasa,mana...mana...mana???

Lihat sekarang depan mata sendiri pada siapa di berikan ketuanan itu, ia di berikan kepada China diikuti Bangladesh, United Kingdom, Singapura, Taiwan, India, Iran dan Indonesia,” Menteri Pelancongan, Dr. Ng Yen Yen berkata ketika menjawab soalan Senator Sharifah Azizah Syed Zain di Dewan Negara hari ini.

yang duduk kondo mewah dan rumah banglo tu siapa? yang kena halau dari rumah - rumah yang daif di kampung berembang,chu badak rimba jaya tu siapa?





Woitt!! Ini ketuanan apa??

Terbarai,terbongeng akan kelentong ketuanan melayu itu hanya tinggal sebagai sebagai ketuanan kepala lembu, semata - mata nak kelentong orang melayu dan merompak rakyat melayu 1 malaysia,tetapi yang di agung - agung adalah rakyat asing tapi bangsa sendiri di halau di usir macam anjing.

Oleh itu mana GAMPANG nya Ketuanan Melayu tu??

2 ulasan:

AJAI- Admin berkata...

Program Malaysia my second home (MM2H) Ibarat Kera di Hutan disusukan, Anak dirumah Mati Kelaparan.

Peserta MM2H banyak mendapat keistimewaan melebihi rakyat Malaysia sendiri. Contoh boleh membeli kereta tanpa cukai.

Mereka boleh membeli kereta dengan harga murah setelah dikecualikan cukai.

AJAI- Admin berkata...

Banyak kelonggaran lagi yang merugikan Malaysia dalam masa panjang. Dimudahkan membeli aset hartanah seperti rumah..

Apa Khabar Iskandar Malaysia 20tahun akan datang? Hartanah elit di KL, Bukit Tinggi, Klang dan banyak lagi?