Jumaat, 22 Januari 2010

Mat Monggol sakit kepala kena tibai




Najib singkatkan lawatan ke India?

SEPANG - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, yang memendekkan lawatan rasminya ke India berikutan kemangkatan Sultan Johor Sultan Iskandar ibni Almarhum Sultan Ismail semalam, tiba di KLIA, di sini awal pagi ini.

Najib dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor serta beberapa menteri kabinet, tiba dengan pesawat khas di Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), di sini kira-kira pukul 3.30 pagi.



Ada rasa hairan atau tidak bila Mat Monggol singkat Lawatan keluar negara hanya kerana Kemangkatan Sultan Johor?Apa ke hal nya Mat Monggol nak balik cepat sangat? adakah dah tak tahan telinga kena tibai dak Reccep Tayyip Erdogan masa di Istanbul pada ketika Erdogan menibai Mat Monggol berhubung dengan Kes Anwar.


Takkan panas telinga kot Bila Obama tibai Mat Monggol dan tuduh Mat Monggol cuba sabotaj usaha Amerika untuk hentikan program Nuklear Iran dengan penjualan enjin F5E yang dikelentongnya hilang sebenarnya telah di jual ke Iran.Agaknya mana tak naik hangin kepala Obama bila Mat Monggol bukan sahaja kelentong Obama yang kata cuba nak tolong hentikan program Nuklear Iran tapi boleh boleh jual lagi "spare part" lagi ke negara seteru Amerika tu.


Mana tak berdesing telinga mat Monggol!! Kah..kah...kah....

2 ulasan:

checkmate berkata...

lee 2februari di makamah jalan duta...dianjurkan oleh siapa?

LeeSlimShady berkata...

Reformis baru dan reformis lama