Ahad, 7 Mac 2010

Anjing di hantar untuk halang sambutan 2 tahun Pakatan Rakyat




Pada ketika Rakyat meraikan kejayaan selama 2 tahun mentadbir kerajaan rakyat di 4 negeri termasuk satu negeri yang di rampas ,sambutan ini menjadi satu acara yang julung - juling kali di geruni oleh geng - geng United MuNkEeE.Di tempat yang penuh bersejarah di Kelab Sultan Sulaiman Kampung Baru kini Rakyat menyaksikan satu lagi kezaliman Geng United MuNkEeE .


Seperti Biasa Anjing - Anjing Bulldog di kerah bertrak - trak untuk menghalang sambutan yang penuh meriah.Tetapi rasanya Pemimpin Pakatan Tak menghalang kiranya kalau "anjing - anjing" datang nak makan kerana jamuan memang di sediakan buat tetamu dan juga "binatang peliharan".

[202147pkr04_march7.jpg]


Tapi perlu di ingat jamuan itu untuk tetamu dan "binatang Peliharaan" bukan untuk "anjing Liar" yang nak datang mengigit tak tentu hala.Nampaknya United MuNkEeE dah hilang akal,United MuNkEeE dah habis modal,United MuNkEeE dah makin bangang.


Jamuan makan di katanya perhimpunan haram !

Orang datang pasal nak nikmati jamuan makan,ada nasi ada air sirap sambil dengar Pemimpin berucap bukan nya nak tengok "bulldog - bulldog yang pegang cotar" tertenggek macam badut kat atas tuh! Tapi malang bagi anjing - anjing ini sebab rakyat dah tak takut tapi rakyat jadi marah dan benci kepada Geng United MuNkEeE.

Oleh kerana itu Seluruh Hadirin di padang kelab Sultan Sulaiman Rela munggu sampai pagi walaupun apa jua yang terjadi.Ini semua terjadi kerana semangat marahkan geng United MuNkEeE, menjadi pantang orang Islam dan orang melayu bikin kacau depan Rezeki.Bila Pantang di langgar maka orang melayu pun marah lah.


Bukan Marah hari ini saja pada Geng United MuNkEeE tapi marah sampai bila - bila dan apa yang pasti kemarahan itu akan memarak kan lagi api kebencian pada United MuNkEeE pada PRU- ke 13.Seluruh Rakyat telah menyaksikan pada malam tadi apabila United MuNkEeE memanipulasi kezaliman pihak polis yang kononnya akan menakut - nakutkan orang ramai.


Buktinya beberapa orang anggota Keselamatan dari Skuad AMK yang di tugaskan untuk mengawal keselamatan sepanjang program Jamuan itu itu telah di pukul dengan teruk oleh anjing - yang di bawah perintah Geng United MuNkEeE dengan menggunakkan cotar sehingga mengakibatkan kecederaan di kepala,antara yang di cederakan oleh "gigitan cotar" anjing - anjing itu adalah Saudara Khalid yang cuba menenangkan keadaan pada ketika itu.


Persoalan di sini ialah apa kejadahnya semua ini di lakukan oleh United MuNkEeE,


apa alasan Hishammudin ?


Rasanya tidak jauh dari Kelab sultan Sulaiman adalah Kawasan Chow Kit yang penuh dengan aktiviti jenayah seperti Pelacuran,pengedaran dadah,ragut dan curi tapi apa kejadahnya diorang(polis) nak menebeng dan merosakkan majlis jamuan ini?


Nampaknya mangkuk ayun yang harus di persalah kerana merosakkan imej pasukan polis di mata rakyat dan menunjukkan polis sekadar di jadikan anjing di mata rakyat adalah Hishammuddin dan Musa Hasan.Polis di jadikan alat kebencian Rakyat terhadap geng United MuNkEeE.

Woitt!!! haram Jadah !

berapa banyak kali United MunKeEeE nak kena maki hamun daa....

Itu hari tuduh Guan Eng jadi diktator,hari ini sapa yang hantar askar Nazi (polis) buat huru - hara kat kampung baru?United MuNkEeE nak bodoh - bodohkan rakyat yang mengatakan Kelab sultan sulaiman itu adalah hak MuNkEeE,itu pasal MuNkEeE tak layak kerana Kelab Sultan Sulaiman adalah hak Kerajaan Negeri Selangor ini kerana Menteri Besar Tan Sri Khalid sendiri adalah Pengerusinya.
Woitt!!! Putu mayam saperr!! yang jadi diktator?????
kalau macam ni lah keadaannya penduduk kampung baru kena bangkit dan lawan.MunKeE guna taktik baru nak rampas tanah kampung baru atas alasan yang sama yang pernah di gunakan oleh mahafiraun iaitu "pembangunan".
Tapi kita percaya orang kampung baru tak bangang macam orang Felda,Orang kampung baru lebih bijak dari orang Kinabatangan,lagi bijak dari orang Rompin dan lagi bijakl dari orang Rompin.Ada bagus orang kampung baru yang tentu kan masa depan kampung baru dari di beri pada geng united MuNkEeE.
maknya kita tunggu MuNkEeE kena sepak dalam PRU seterusnya bersama Anjing - anjing !

1 ulasan:

Azam berkata...

Ini kan majlis hari jadi..bodo ke wei..sapa la yang buat report..mesti khir toyoL ni..