Isnin, 24 Mei 2010

Lagi satu keje Bangang yang di buat dek Wak Din

Sebangang - bangang Menteri selama 52 tahun malaysia ni merdeka baru lah jumpa menteri bangang macam Wak Din ,hari ni kata Wak din dalam melalok....

PUTRAJAYA 24 Mei-MELALOK - Kerajaan akan memberi semula kemudahan transit tanpa visa kepada warga India, Sri Lanka, Pakistan dan Bangladesh mulai 1 Julai depan, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Timbalan Perdana Menteri berkata keputusan memberi semula kemudahan tersebut adalah kerana kerajaan mendapati ia memberi faedah kepada industri pelancongan negara.

"Satu ketika dulu, pernah diadakan (kemudahan transit tanpa visa ini) tetapi atas sebab-sebab tertentu, ia ditarik balik.

"(Perkara ini) kita bincang semula kerana daripada segi faedah pelancongan, kita dapati adanya faedah,” katanya selepas mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa Kabinet Pelancongan di sini hari ini-Utusan MELALOK

Apa punya bangang lah Wak Din,Bangang tahap parpu kari atau bangang tahap tapir,siamang ataupun Beruk afrika? ada ke boleh bagi Visa transit percuma kat Kat orang India,Sri Lanka,Pakistan dan Bangla.Ini bukan negara kaya pun.

Apa... kepala bangang Wak Din boleh pikir ke yang diorang ni aka datang malaysia sekadar untuk bercuti? takkan Wak in tak perasan yang berlonggok punya ramai kat kedai - kedai mamak tu warga negara siapa?Yang berlonggok kat pam - pam minyak dan kilang - kilang tu Warga negara siapa?.Apa ini semua Wak Din Nak tambah Masalah ke?

Lepas tu dah gerenti Rasuah Imegresen beli kad pengenalan, tak lama lagi kes minah kene bawak lari dek mat bangla pun berulang.

Apa Wak Din pikir Rakyat 1 malaysia tak tahu ke.. yang bangla berduyun - duyun ni akan di gunakan oleh Geng United MuNkEeE Nervous OlDieS untuk memanipulasi undi mereka pada PRU ke 13.

Sudah lah Wak Din tak payah nak kelentong melayu,kesian makcik - makcik Felda tuhh..Kah..Kah..Kah

Lain Kali Wak Din kena "trim" sikit lemak kat kepala dan kat muka tu kasi ringan sikit kepala macam Freddie Krueger,barulah boleh berpikir sikit, tak lah bangang sangat ..kah..kah...kah

4 ulasan:

baginda® berkata...

kahkahkah awat macam fredie kuger?

bestoneoffour berkata...

Dahlah tak dak duit nak bagi free pulak, untungnya tak seberapa jenayah pulak yang bertambah.

Mat sembab ni jenis pandai yang tak boleh diikut, bodoh yang tak boleh diturut.

Janji Syahid Allah itu memang benar!

Tanpa Nama berkata...

Macam tu le BN nak dapatkan UNDI kaum India.. mudah2an ramai sudara mara dapat undi... apae le baraar nya menteri malaysia

Tanpa Nama berkata...

Ini semua nak ramai kan Sami d kuil-kuil adan ramai lagi d kaedai gunting ramabut, kedai restoran dan kedai minyak , estet . tapa le bolih ganti samy vellu............