Khamis, 24 Jun 2010

Dr.Asri dan 100 ulama adalah kelentong United MuNkEeE yang terbangang di abad ke - 21



Sehingga ke saat ini ada berapa ramai lagi di antara kita yang nak mempercayai segala kelentong - kelejntong geng United MuNkEeE.Tak cukup dengan segala benda yang cuba nak di bangangkan kepada orang melayu kini United MuNkEeE menjadi kan Dr.Asri dan rakan - rakannya sebagai kelentong terbarunya yag paling bangang di abad ke-21.


Sebelum Dr.Asri mengeluarkan kenyataannya lagi kami dan rakan - rakan di Pakatan Blogger Pembela Rakyat langsung tak percaya walau satu sen pun.Malah perkata "a" dan Perkatan "i" tu pun kami tak percaya.


Kerana sebelum kita sendiri boleh menilai kelentong si United MuNkEeE kita kena fikir secara logik akal apa relevannya Dr.asri bersama 100 ulama lagi mahu berjuang bersama United MuNkEeE kerana secara terang - terangan United MuNkEeE telah acap kali menghina bukan sahaja agama islam malah agama - agama lain yang ada negara ini.


United MuNkEeE juga adalah punca yang menyebabkan arang yang terconteng di wajah Dr.Asri sendiri apabila dia tuduh memberi ceramah tanpa tauliah dan menyebarkan fahami wahabi yang di dakwa oleh United MuNkEeE adalah ajaran yang sesat.


Secara terang - terangan United MuNkEeE menyokong dan menjadi punca segala kemungkaran dalam Masyarakat malaysia tidak kira yang ada sekarang atau yang terjadi sebelum ini.Jelas sekali apabila United MuNkEeE menyokong kezaliman I.S.A


Itu tak termasuk dengan Keruntuhan moral dan gejala rasuah yang di amalkan oleh pemimpin - pemimpin United MuNkEeE serta amalan politik seks yang di jadikan sebagai satu budaya politik oleh Puteri UMNO.


Apakah Dr.Asri mampu membersihkan semua kemungkaran ini kerana ianya telah jelas menjadi darah daging dalam budaya politik United MuNkEeE.Ia nya hanya akan dapat di bersih hanya dengan menguburkan United MuNkEeE Nervous Oldies 7 kaki kedalam perut bumi.


Kini semakin terbongkar segala kelentong - kelentong bangang si MuNkEeE apabila Dr.asri dan Mufti negeri Perlis iaitu dr.Juanda Jaya sendiri membuat pengakuan yang mana Dakwaan ini dibuat kedua-duanya dalam satu kenyataan bersama yang diberikan tajuk "Mengapa Kerajaan Be End Berbohong?" bagi mengulas langkah kerajaan "Be End" yang cuba mengaitkan isu ancaman pengganas di negara ini dengan mereka berdua.


United MuNkEeE mendakwa yang Dr.Asri dan 100 ulama lagi akan menyertai United MuNkEeE dan dalam pada masa yang sama United MuNkEeE juga menuduh Dr.Asri bersama 1oo ulama yang lain terlibat dengan rangkaian kumpulan pengganas.


sekarang ni,ini kelentong ni bangangnya tahap berapa?


Nilai lah sendiri wahai msatu malaysia kerana andai Dr.Asri akan menyertai United MuNkEeE adakah ini akan di restui oleh Mursyidul Awam UMNO iaitu Tun Madey al-Mahafiraun? Kalau ini terjadi dah tentu Al- Mahafiraun akan mengerakkan semula progran tibai - menibai yang mana sebelum ini mangsanya adalah Pak Lah tapi kali kali ini isteri Rosmah pula yang terpaksa menghadapi nya.


Tapi bagus jugak kalau Dr.Asri masuk UMNO pasal dah lama tak tengok Adengan isteri rosmah kena tibai dengan Mahafiraun ka....kah.....kah....


3 ulasan:

dino.yp@gmail.com berkata...

Kelentong Anwar camner?

Tanpa Nama berkata...

Halo bewak2 Pas.

Macam takut je bila dengar ada kumpulan ulamak nak masuk Umno. Benda belum jadi dah mengelabah. Bewak memang mcm tu kot. Pas dah jadi parti bewak berbilang agama. Penyembah berhala,kaki botol dan judi pun dah duduk dalam satu parti.

gurau je dgn Bewak Pas.

Tanpa Nama berkata...

umno dah terdesak cari sokongan...dah nak mapuh dah