Selasa, 31 Ogos 2010

Berita Gembira Untuk 1 Malaysia lagi!!!!

Timbalan KM Sabah tinggalkan LDP-Malaysiakini

Timbalan Ketua Menteri Sabah, Datuk Peter Pang En Yin hari ini mengumumkan bahawa beliau keluar dari parti LDP.

Pang adalah naib presiden parti berkenaan dan sejak kebelakangan ini timbul khabar angin parti komponen itu akan meninggalkan BN.

Ia berikutan pergeseran antara Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman dengan beberapa pemimpin LDP.

Sebelum ini, timbalan presiden LDP, Chin Su Phin dilaporkan berkata parti itu tidak lagi boleh bekerjasama dengan Musa tetapi tetap setia kepada BN.

Berikutan kenyataan Chin itu, timbalan pengerusi perhubungan Umno Sabah, datuk seri Salleh Said berkata LDP bersekongkol dengan pihak tertentu bagi menumbangkan Musa.

Presiden LDP, Datuk Liew Vui Keong, bagaimanapun menafikan bahawa partinya itu akan berpaling tadah.

"Tiada spekulasi seperti itu. Saya setia sebagai orang BN dan berikrar kesetiaan kepada BN di bawah pimpinan (Perdana Menteri Datuk Seri) Najib (Razak),” katanya ketika dihubungi.

Kah..Kah..Kah Tengah berembat,berbunuh,bertikam sesama sendiri lagi tak nak mengaku!!!!!!..kah..kah...

LSS:

United MuNkEeE akan terus menafikan apa sahaja pertikaman atau Per"rembatan sesama mereka dalam "Be End".Sampai ke tahap ni pun mereka akan terus menafikan keadaan mereka yang dah sampai ke tahap kritikal.

Kalau MCA,SUPP,Gerakan dah sanggup menyatakan hasrat untuk "murtad" dari United MuNkEeE kini apa tah lagi yang lain - lain.Bayangkan lah dah sampai tahap "pisau Rambo sedang di tikam kat perut" Pon boleh lagi kata ada setia lagi kat Mat Monggol!!!

Poraahh!!!!!!

Tiada ulasan: