Jumaat, 3 September 2010

UMNO sudah bikin agama baru!



Islam kata Minah ni mesti dihormati tak kira di luar atau di dalam mesjid..tak cayaa tanya Ustaz Syamsul.

MAIS : LARANGAN BUKAN ISLAM MASUK RUANG SOLAT LIPUTI SEMUA - minsider

Larangan ke atas bukan Islam memasuki ruang solat masjid dan surau di Selangor tidak terhad kepada Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching yang kini berhadapan dengan kontroversi.

Majlis Agama Islam Selangor (Mais) menegaskan larangan dikenakan ke atas Teo menerusi surat amaran, yang diterima wakil rakyat itu semalam, merangkumi semua orang bukan Islam di Selangor termasuk wakil rakyat dan ahli-ahli politik.

Setiausaha Mais Mohammed Khusrin Munawi berkata larangan itu perlu dipatuhi demi menjaga kesucian dan kehormatan masjid dan surau.


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Kalau 1 malaysia ada senang,cuba cari dalam 20 juz ayat al-quran tu ada tak ayat yang menyatakan Islam tu MAIS yang punya.Konpom dalam 20 juz tu anda takkan jumpa ayat yang menjelaskan bahawa Islam ni United MuNkEeE yang punya.

Agaknya siapa Khusrin ni yek????

Nasib baik lah mangkok Ayun ni duduk kat malaysia......

Kalau Mangkuk Ayun ni tinggal kat Damsyik,abu Dhabi,Riyadh,Jeddah,Tehran,Baghdad ataupun Istanbul dan buat kerja bangang macam ni memang dah lama konpom Mangkuk ayun ni makan "Tempeleng" Syeikh Yusuf al-Qardhawi ataupun Ayatollah Ali Khamenei.

pasal kalau kat timur tengah dan di negara - negara Arab, Mangkuk Ayun Macam ni dah lama di heret kan ke mahkamah atasa tuduhan menyebarkan agama Baru!

Kah....kah..Kah Woi Berok! Masa Mat Monggol luluskan lesen judi hari tu agaknya Mana Mangkuk ayun ni Pergi Menyorok Yek....Kah....Kah.....KAh.....KAh

Tiada ulasan: