Jumaat, 22 Oktober 2010

UMNO pelihara Islam di bawah "Bra" Bik Mama

Masih ingat lagi !!!!!

Berapa ramai mangkuk - mangkuk Ayun berkumpul semata - mata nak arak perkataan "take beer"

Masih ingat lagi!!!

Berapa banyak Berok Afrika Terlompat - lompat kononnya nak menyelamatkan "Perkataan Allah" dan memaki hamun orang bukan islam dari menggunakan Nama Allah!

Masih Ingat lagi!!!!!

Ada 40 penyamun menyertai United MuNkEeE Nervous Oldies dan menubuh "iLmU" Kononnya ini adalah Ulama Muda UMNO dan berkata dengan angkuh yang PAS takkan tidur lena apabila 40 penyamun menyertai UMNO! Tapi PAS tak kesah pun,masuk lah walau 1000 ulama penyamun sekalipun ke dalam UMNO, PAS takkan gentar walau sedikit pun.

Masih Ingat Lagi!!!

Fathul Bari dan Zul Nordin kini jadi Wira dan Pejuang Islam dalam UMNO!!!!!

Masih Ingat lagi!!!!

Harussss Saneyyy!!! jadi pembela Islam Untuk UMNO!!

Sekarang mana pergi diorang semua apabila Rosmah mempamerkan perkataan Muhammad dalam tulisan Jawi di dada Seksi seorang wanita di Monte Carlo yang kononnya di dakwa ini adalah pakaian untuk Wanita Muslim.Sekarang ini mana Ularmak - Ularmak yang yang pandai bercakap pasal Islam.

Sekarang mana dia perginya Ularmak - Ularmak yang tegar bercakap pasal angka doa yang dibawa Oleh Tuan Guru Nik Aziz.Sekarang Ni mana Pergi Harussss...Saneyyy??? Zul Nordin Pun tak nampak.

Apasal? Kenapa?

Ini semua takut di perintah kan oleh bik mama untuk "cuci spender" kalau diorang bersuara.Dan sekarang dan terbongeng lagi telanjang, kita boleh lihat dengan jelas "Islam" jenis apakah yang sedang di bina oleh UMNOPCO.Proses ini tampak persis seperti Golda Meir dan geng - geng Zionis nya ketika membawa agama baru di Tel aviv.

Rabbi - Rabbi yahudi yang di suruh melutut pada Kitab Talmud di perkuda kan supaya menjadi pendakwah kepada agama baru iaitu Zionis dan Rabbi - Rabbi(Ulama agama Yahudi) yang kekal setia pada Kitab Taurat di singkir dan usir ke daerah Sinai.Fenomena ini sama seperti di malaysia.

Apa sahaja Kebobrokan yang di lakukan oleh pemimpin - pemimpin Zionis mesti di senyapkan dan ia oleh Para Rabbi - Rabbi Kitab Talmud sama seperti Ulama - ulama UMNO hanya membisu seribu bahasa atas segala kemungkaran yang di lakukan oleh pemimpin - pemimpin mereka.

Tapi di malaysia Lebih Hebat dari Yahudi Zionis!!!

Ulama - ulama UMNO telah di per"ulam - ulam"kan oleh pemimpin - pemimpin UMNO dan kini yang lebih terhina lagi apabila semua Ulama - Ulama di perintahkan agar setia melutut di bawah "Bra" Bik mama.Sejahat - jahat Zionis pun tak suruh Rabbi mereka menulis Nama Nabi Daud dan Nabi Musa di atas dada wanita Jalang!!

Jahanam 1 malaysia tapi Galas boleh di selamatkan lagi dari terus Melutut di bawah Bra Bik Mama!!!!!

Tiada ulasan: