Isnin, 29 November 2010

Ahad Ini Pastikan semua YB turun Ke JalanRaya Berdemontrasi

Itu hari gerombolan pergi tuduh yang selangor bakal kering air pasal tak bagi pada penyamun - penyamun tu projek 60 billion,tapi hari ini bila penyamun - penyamun naik kan harga air gerombolan diam buat bodoh.Woit.....Mana perkasa,Perwaris atau err.....Gerakan Rakyat Bertindak(GERTAK) ,jangan gertak kat dalam dewan meh la gertak kat jalan raya kalau berani.

Kita dah puas ikut gerombolan main kat padang bola dan hari ini apa kata kita ajak gerombolan main kat Jalanraya dan kita tengok siapa yang kena langgar dek lori pasir dulu.Gerombolan memang pengecut kalau kita ajak diorang main kat jalanraya nanti di tuduhnya nya jalanraya tu bukan budaya kita,kalau bukan budaya kita budaya sape??? takkan budaya samy vellu kottt!!!

Pada YB - YB pulak, Ada ramai YB yang pandai bercakap tak kira YB dari gerombolan atau Pakatan.Kalau ada jugak YB Pakatan yang pandai mengatakan yang ini hanyalah politik semata - mata maka kita harus pastikan mereka semua turun dan berada di jalan raya pada hari ahad ini pada 5 Dis hari Ahad di Istana Negara.

Pada YB - YB Pakatan kalau nak tahu dari sudut pandangan mata geng - geng sosialis, air sepatutnya termasuk antara 5 benda yang sepatutnya diberi percuma,bukan untuk di beli oleh rakyat kerana air adalah tanggungjawab pemerintah untuk menyediakannya buat keselesaan Rakyat.

Tapi bagi geng gerombolan jangan kan air kalau di beri peluang oleh gerombolan untuk memerintah negeri mekah maka pintu masuk ke baitullah pun akan di syaratkan untuk membayar tol.Air zam - zam jangan cakap lagi lah,kalau SYABAS boleh di swastakan air zam - zam apa lagi, semuanya akan di rembat dek gerombolan untuk di serahkan pada towkay - towkay.

Tapi yang penting pada ahad 5hb Disember pastikan mereka - mereka seperti Yaakob Sapari,Rodziah Ismail,Ronnie Liu,Xavier Jeyakumar,YB Eliz,Khalid Ibrahim,Hasan Ali dan hulubalang - hulubalang mereka berada di barisan depan supaya kita sendiri boleh tengok macam mana diorang kena tembak dengan gas pemedih mata dan semburan air kimia.asyik - asyik kita aje yang kena kali ni kita nak tengok para YB - YB pulak yang kena.

Tiada ulasan: