Rabu, 6 April 2011

Melalok semakin Stim!


UTUSAN, KOSMO DAN TV3 MEDIA LUCAH - harakahdaily


Akhbar Utusan Malaysia, Kosmo dan TV3 akan diisytiharkan sebagai media lucah dalam satu program anjuran PAS Johor malam ini. Ketua Penerangan PAS Johor, Mazlan Aliman dalam kenyataannya kepada Harakahdaily berkata, majlis tersebut akan bermula jam 9.30 malam di markas PAS Taman Dahlia, Tampoi, Johor Bharu.



Kata beliau, semua pimpinan utama Pakatan Rakyat negeri Johor akan sama-sama dalam pengistiharan tersebut yang akan disusuli dengan pembakaran akhbar Utusan dan Kosmo sebagai protes dan mesej (bantahan) kepada media tersebut.



Katanya, tindakan itu merupakan bantahan terhadap loporan keterlaluan akhbar serta syarikat televisyen tersebut dalam melaporkan isu rakaman video seks yang sedang hangat diperkatakan ketika ini.



LSS: Kalau takde "cover" dari gerombolan dah lama dah akhbar ni bungkus,dulu banyak jugak iklan sekarang ni dah kurang.paling tidak pun ada jugak pemuda gerombolan yang beli dan kasi free kat orang. Ini akhbarsape nak baca, kat chow kit banyak mat pet buat alas tido jerr........

Tiada ulasan: