Rabu, 1 Jun 2011

BERITA GEMBIRA UNTUK 1 MALAYSIA LAGI!

RASUAH SCORPENE KE PERANCHIS , PELUANG RAKYAT MELIHAT NAJIB DI TANGKAP – keadilan daily

Keputusan Suara Rakyat Malaysia (Suaram) membawa kes rasuah pembelian kapal selam Scorpene ke mahkamah Perancis, merupakan peluang kepada rakyat Malaysia mengetahui kebenaran di sebalik skandal itu.

Ketua Penerangan Angkatan Muda KEADILAN, Lee Khai loon berkata, kerajaan selama ini menggunakan Akta Rahsia Rasmi (OSA) sebagai alasan tidak mendedahkan sebarang maklumat atau keputusan dalam perolehan senjata kepada orang awam, mahu pun ahli parlimen.

“Sebenarnya terdapat banyak kes-kes perolehan senjata yang tidak telus termasuk yang dibongkarkan oleh YB Tony Pua (Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua dalam kes pembelian 6 buah Offshore Patrol Vessels yang bernilai RM 6 billion.

“Oleh itu, tindakan Suaram yang membawa kes rasuah ini ke Mahkamah Perancis seolah-olah membuka Pandora Box. Rakyat akan berpeluang untuk mengetahui kebenaran dalam kes rasuah yang selama ini ditutup dalam negara,” kata beliau dalam satu kenyataan media hari ini.

Menurutnya, badan NGO sebelum ini mendesak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menyiasat komisen besar 114 juta euro (RM493.53 juta) yang dibayar kepada syarikat Perimekar Sdn Bhd.





LSS: Siapa dia yang "booking Flight" ke paris dan ke Malta? tapi apa yang paling penting kat atas tiket ada nama altantuya dan nama razak baginda! Polis Paris masih lagi merahsia siapa lelaki ketiga tapi apa yang pasti memang Razak Baginda tahu siapa orang ketiga!



Najib Razak pon harus bagitau apakah memang dia yang jadi jantan ketiga? kenapa najib senyap? kenapa media malaysia tak nak tanya? kalau nama ketiga ini adalah najib memang betol la dia yang telah meng'entot Altantuya.



Kalau nama jantan itu ialah najib! maka apa yang di katakan dek bala selama ini adalah betol,benar dan tiada lain yang benar melainkan yang benar - benar belaka! memang konpom sumpah laknat najib tak membawa sebarang erti.......Hwa...Hwa...Hwa!



Pekasam,pemuda gerombolan,JMM dan sewaktu dengan nya,tolong simpan duit banyak - banyak untuk bayar tiket kapal terbang ke paris dan sewa hotel untuk buat perhimpunan depan mahkamah peranchis untuk membantah dakwaan ke atas lelaki melayu bernama Najib!




Hidop Melayu! Malaysia Boooo.......Ley! Kah...Kah...Kah....Kah....




nota :
jemputan untuk semua
jangan lupa berkumpul di sogo
di masjid kampong baru
di ibu pejabat pas di jalan raja laut
berkumpul dari jam 2.00 petang

Tiada ulasan: