Khamis, 7 Julai 2011

Kalau Tak Bagi Stadium MERDEKA, Apa Tunggu Lagi!

TERUS TURUN KE JALANRAYA LAHHH!!!!!


Rais Yatim dah tak bagi,IGP lagi main lidah,at Monggol apa tah lagi.Habis tu nak tunggu apa lagi,sampai bila nak main teng - teng diorang.

Sampai saat ni geng - geng gerombolan terus main game,ke kiri dan kanan kelentong bermain - main di sekitar kontroversi yang menghampiri 2 hari lagi.

Kelentong di sana - sini,Syed Hamid batalkan permit Bas manakala Pengarah Pendidikan larang mana - mana guru untuk sertai BERSIH.

Mana kelentong sana,putar sini lagi apa nak percaya,kalau dah keturunan penipu tu semuanya penipu.Apa yang "real" kat sini kita sedang cuba untuk di kelentong kaw - kaw.Kalau Kita taat pada Sultan dan Agong walaupun aku tidak.

Tapi macam mana dengan mangkuk - mangkuk ayun tu? Lidah kontot dah cakap lain kalau ikut makna sebenar dah menderhaka kepada raja pasal dok nak bermusuh dengan bersih.Jadi apa tunggu lagi tak payah nak main teng - teng, bagi saja kata putus sama ada nak bagi stadium atau kita turun ke jalanraya.

Tempoh hanya tinggal satu hari saja lagi.Apa - apa saja boleh terjadi,polis dah mula sekat jalan di sana - sini,lagi nak main kelentong kerrr???? kalau tak dapat stadium kita pastikan akan turun ke jalanraya pada hari sabtu ini.

Konpom!!!!!!!

Tiada ulasan: