Rabu, 6 Julai 2011

Malaysia Sudah Setaraf dengan Zionis Israel dan Libya

Nanti jangan kata ini satu fitnah pulak!


Pihak berkuasa telah meningkatkan ancaman mereka terhadap mereka yang bercadang untuk mengambil bahagian dalam perhimpunan atau demonstrasi dengan mempamerkan jenis latihan yang akan dikenakan kepada mereka yang melanggar larangan pada perhimpunan 'haram'.


Antara sepanduk yang diadakan semasa latihan simulasi pada kawalan orang ramai semalam antara Rejimen Askar Melayu Diraja dan Federal Reserve Unit (FRU), dua yang mudah dilihat memberi amaran bahawa para peserta akan ditembak jika suatu perintah penyebaran tidak diendahkan.


'Bersurailah kamu kalau tidak kami tembak' membaca sepanduk yang dipegang oleh sebahagian daripada 120 anggota Rejimen Askar Melayu Diraja batalion 25 semasa demonstrasi bersama dengan 120 anggota FRU .


Unit polis Tentera dan Air Wing juga mengambil bahagian dalam latihan simulasi di kem Sungai Besi, Utusan Malaysia berkata mempamerkan keupayaan pasukan polis dan tentera dalam menangani sebarang kemungkinan, termasuk demonstrasi yang tidak sah di sisi undang-undang.


Di bawah mesej di sepanduk yang di terjemahkan frasa yang sama dalam tulisan 'Jawi' serta terjemahan dalam bahasa Tamil dan Cina.


Nampaknya nasihat Apco Israel sudah melampui batas.Keganasan dan kekerasan menjadi amalan pemerintahan gerombolan.Oleh itu apa lagi yang dapat kita kritikan lagi.


Ini lah kekejaman dan Kezaliman gerombolan yang bakal di warisi oleh anak cucu kita.Jangan sesekali kita lupa bahawa negara oini sudah setaraf dengan Negara Yahudi Pimpinan Benjamin Netanyahu dan Negara Faisis Pimpinan Muamar Gadaffi di Libya.


Polis dan Tentera kini di peralatkan untuk menjalankan apa sahaja yang tak di kehendaki di hati gerombolan yakni kezaliman yang harus di dahulukan.Dalam pada itu kita langsung tak nampak di mana kelibat Harussaney dan Noh Gadut!


Dimana Mereka?

Tiada ulasan: