Khamis, 3 Disember 2009

Mat Anchor menggelabah tak tentu pasal bila Tuan Guru nak Doa kasi pecah perut



Naib Presiden United MuNkeE Nervous Oldies, Mat Anchor Beer berkata, Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat seharusnya mengaku membuat kesilapan dengan meminta penduduk Kelantan berdoa agar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ditimpa keburukan jika enggan memberikan wang royalti minyak kepada negeri itu.


Woitt...MuNkeE !! berdoa tu satu kesilapan ke? yang ko menggelabah sangat tu apahal? kau suruh je mat monggol bayar royalti minyak seperti yang termaktub dalam perjanjian habis cerita.

Beliau yang juga Menteri Dalam Negeri berkata, daripada berdolak-dalik dan cuba mempertahankan apa yang dikatakannya itu, adalah lebih baik bagi Mursyidul Am Pas itu mengaku salah dan berjanji tidak akan melakukannya lagi.


Kah..kah..kah...ini lagi satu lawak yang belum pernah di pentas kan oleh beruk afrika atau pun Anjing laut..kah..kah,Woitt...MuNkeEfuLL!!! berdolak - dalik apanya sesungguhnya tindakan Tuan Guru itu adalah tindakan yang paling tepat,kau sapa nak suruh orang mengaku salah?? hadoii....tak payah lah melawak...

Saya tengok dia sekarang cuba berdolak-dalik. Rata-rata orang ramai kata (apa yang Nik Aziz katakan itu) memang tidak wajar, tidak layak dan tidak harus diluah pemimpin ulama.


Wajar atau tak wajar tapi Mat Anchor kena tau bahawa Nik Aziz berdoa sebab Mat Monggol dah rampas hak rakyat kelantan,itu pun lagi mat anchor nak banyak cakap.

“Tapi kebelakangan ini beliau cuba memperjelaskan apa yang diluahkan itu. Dah silap mengaku sajalah kalau terlanjur kerana hal-hal sebegini banyak berkisar kepada hubungan kita seumat dan sebangsa,” katanya kepada pemberita.


Waarghh!!!! kah..kah..kah Woitt...MuNkeEfuLL!!! baru hari ni ko tahu yang orang - orang PAS ni se - UMAT se - BANGSA, macam mana dengan kawan - kawan dalam PKR dalam DAP? tak se-UMAT se- BANGSA kerr???yang kau hentam sana - sini tu tak de cakap pulak pasal hubungan se - UMAT se - BANGSA?

Beliau berkata, sama seperti kes memijak gambar wakil rakyat oleh pemimpin pakatan pembangkang di Perak, perkara-perkara sebegitu adalah bertentangan dengan nilai masyarakat dan akhirnya rakyat akan menolak. Habis tu yang gambar kat bawah ni apa ke jadah nya pulak wahai Mat Anchor??Agaknya Mat Anchor tak tau yang selama ini Rakyat dan Masyarakat 1 Malaysia semakin hari semakin bengkek!!! dan naik menyampah dengan geng United MuNkeE!!


“Saya sendiri tak tergamak mendoakan sebegitu rupa kepada musuh yang paling dahsyat apa lagi agama kita tak mengajar kita melakukan sebegitu rupa,” Kata Mat Anchor ting - tong.
Kalau dah ting - tong pun tak payah lah buat kenyataan ting - tong lagi,kerana kita tak perlu dengar kenyataan dari orang yang tak cukup pendidikan agama seperti Mat Anchor Ting - tong neh.Ingat tak lagi Doa Rasullullah S.A.W terhadap Abu Jahal,Abu lahab dan mereka - mereka yang pernah menganiaya Nabi?
Sekarang ni rakyat kelantan telah teraniaya kerana hak royalti minyaknya telah di rampas oleh Kerajaan Mat Monggol dan sekarang satu kenyataan bangang lagi ting - tong telah di buat dek Hishammudin Si Mat Anchor Ting - Tong.

Tuan Guru berkata dalam ucapan perhimpunan hari ini
"Selagi tidak bagi (royalti petroleum), kita doa sampai pecah perut orang itu," kata mursyidul am PAS dengan sorak para penyokongnya.

Nik Abdul Aziz menyatakan hasratnya untuk berdoa sedemikian berhubung keengganan kerajaan persekutuan menyerahkan bayaran royalti minyak kepada Kelantan, sebaliknya sekadar wang ehsan yang di fikirnya rakyat kelantan ini adalah peminta sedekah.
Patutlah Hishammudin si Mat Anchor Beer mengelabah gila - babi bila Tuan guru Doa macam tu,itu baru Tuan Guru doa belum bikin munajat lagi,kalau buat tak tau la alamat memang kena terbalik lah jawapannya kerajaan Mat Monggol ni.
apa akan jadi kalau doa Tuan Guru makbul?



INI AKAN TERJADI SEBELUM PERUT PECAH




INI AKAN TERJADI SETELAH PERUT DIORANG PECAH


Oleh itu pada geng - geng United MuNkeE yang telah merampas hak rakyat negeri kelantan eloklah di pulang kan sebelum ada perut yang kembung macam kena busung lepas tu pecah berderai.Bila pecah maka kita akan nampak isinya .

Tiada ulasan: