Khamis, 17 Februari 2011

geng gerombolan mana yang kena Tangkap Basah???



Seorang ahli politik berjawatan Pegawai Khas Menteri kabinet gerombolan adalah di antara 10 orang yang di tangkap basah ketika menyambut Hari Valentine di sebuah hotel di Putatan Sabah di sini.

Pegawai khas berumur 53 tahun, duda dan ayah kepada empat orang anak antara yang di tangkap dengan pasangannya yang berumur 23 tahun di sebuah bilik hotel oleh penguatkuasa Jabatan Hal Ehwal Islam Sabah pada jam 11:00malam pada hari Isnin.

Pegawai penguatkuasa jabatan hal ehwal agama islam Mohd Noor Kasah mengatakan bahawa mereka telah mengetuk pintu selama satu jam sebelum pegawai-pegawai memecahkan pintu hotel tersebut,wanita yang itu ketika di tangkap masih berpakaian berpakaian lengkap membuka pintu sementara pasangannya di lihat tanpa seurat benang, berada di tempat tidur.

Pasangan berkenaan mendakwa hubungan mereka di halang oleh keluarga wanita dengan alasan bahawa lelaki tersebut terlalu tua dan sudah sebaya dengan bapanya sendiri.Oleh mereka mengambil keputusan untuk melakukan hubungan terlarang.

Pegawai Khas Menteri dan pasangannya telah di bawa ke Balai Polis untuk siasatan lanjut dan akan di dakwa atas Kesalahan Jenayah Syariah Act 1997 yang membawa denda sehingga RM1, 000 (US $ 328) atau penjara satu tahun atau kedua-duanya jika didapati bersalah .

Tiada ulasan: