Selasa, 8 Mac 2011

ADIL ! Kepala butoh la!!!!!! Jangan Nak Kelentong!

Pilihan raya Malaysia adil, setanding negara lain - Nazri-melalok

KUALA LUMPUR 8 Mac — Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata, pengendalian proses pilihan raya di negara ini dilaksanakan secara adil dan setanding dengan negara-negara lain.

Menolak dakwaan pembangkang bahawa proses pengendalian pilihan raya di negara ini tidak adil, Mohamed Nazri berkata, keputusan Pilihan Raya Umum ke-12 menjadi bukti jelas ketelusan pengendalian pilihan raya di negara ini.


“Selama hari ini tidak ada sebarang masalah dalam pengendalian proses pilihan raya di negara ini. Tidak timbul isu adil tidak adil. Malah pada pilihan raya umum 2008, menyaksikan Barisan Nasional kehilangan banyak kerusi.

"Ini jelas menunjukkan perjalanan pilihan raya di negara ini dilaksanakan dengan baik. Tetapi kita faham pembangkang, bila mereka menang, mereka kata betul, tetapi bila kalah, mereka kata tidak adil, itulah perangai mereka,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika menjawab soalan tambahan Datuk Mohd Nasir Ibrahim Fikri (BN-Kuala Nerus) mengenai benarkah proses pilihan raya di negara ini tidak dijalankan secara adil seperti yang didakwa pembangkang.

Lancau!! ADIL!!!

Aku ingat antara pilihanraya yang setanding di negara ni hanyalah di mesir,zimbabwe ataupun di libya,woi! tak payah nak kelentong lah! berapa banyak dah gerombolan kelentong dalam pilihanraya,semuanya nampak "real" depan mata.Bila SPR buat undi Pos kita dah tau SR ni barua siapa! lihat lah dalam pilihanraya sibu dan tenang begitu banyak kelentong maut yang di lakukan.

Dalam Pilihanraya sibu macam mana BN boleh Pintas PR sebanyak 3000 undi dalam jangka masa 1 jam pada pukul 8.30 malam sedangkan pada ketika itu peratusan undi sudah pun menurun? kelentong apa yang SPR dah buat kat PRK Tenang? ada berapa banyak orang yang keluar ke pejabat pos untuk mengundi.Siapa yang percaya dalam keadaan hujan lebat dan ribut petir,siap banjir lagi peratusan mengundi boleh naik begitu tinggi???

Tak payah nak kelentong maut laa!!!!!!! Dato Mustapa di kelantan hanya dapat undi sebanyak 50 lebih je dalam pilihanraya yang lalu tapi macam mana dia masih boleh menang dalam pilihanraya??? jawapannya ialah Pilihanraya ini ada Pilihanraya Tipu!!! kalau Parti Pembangkang tak turun ke jalanraya,kalau Parti pembangkang tak letak pacha masa proses pengundian dah tentu SPR kelentong semua undi dan bagi pada gerombolan!

Masih ingat lagi????Ustaz Dr.Badrol Amin pada pilihanraya yang lalu terjumpa beg plastik hitam yang di buang ke dalam semak dan di dalam nya ada sejumlah besar kertas undi yang mengundi calon PKR! hargh! nak kelentong apa lagi?

Woi! kalau pilihanraya ni Adil mansuhkan undi POS! ada Beranii!!!!!?????

Woi! Kalau Pilihanraya di Adil Buat lah Dakwat Kekal! ada Beranii!!!!!!?????

Woi! Kalau Pilihanraya ni Adil bagi lah Akses Media pada pembangkang!!!! ada Beranii!!!!

Woi! Kalau Pilihanraya ni Bersih dan Adil benarkan lah Mahasiswa untuk berkempen dalam pilihanraya!! Ada Beranii!!???

Tada....Berani punyerrr!!!! Pasal ini Pilihanraya Tipuuu!!! Dan Kelentong Maut!

Tiada ulasan: