Khamis, 31 Mac 2011

Apakah Persamaan antara Kedua - dua Malaon ini?


Ada yang kata kalau bapak borek anak rintik tapi apa akan jadi kalau Pemimpin Layan Sauh,Anak Buah Layan Ting -Tong.Ini lah yang jelas kelihatan pada karektor pada kedua - dua malaon.Sorang kaki keris sorang lagi kaki carut tetapi itu perbezaan.


Persamaan Antara kedua - duanya ialah apa? persamaannya ialah kedua - duanya adalah Mat Ting - Tong! Ada yang bertanya apa Pemimpin seperti inikah akan kita beri amanah untuk pimpin negara....ini lah topeng sebenar moral pemimpin - pemimpin gerombolan.


Ada macam - macam karektor,ada mat sembab,ada Mat monggol,ada mak janda mengaku anak dara, ada perogol,ada kaki seks,ada kaki buat video seks malah kaki ting - tong tak payah cakap lagi lah.


Agak - agaknya ada berapa ramai kaki ting - tong macam ni dalam gerombolan yek, duit beli air ting - tong agaknya duit siapa? kesian apakah sampai ke tahap ini pun penyokong - penyokong gerombolan masih mahu percaya pada pemimpin - pemimpin mereka?


Kita Lihat sendiri kalau perangai pemimpin dah rosak giler babi, anak - anak buah apa tah lagi, Hancus.....jadi sebelum Malaysia inidi rosakkan oleh orang - orang sebegini adalah baik kita humbankan mereka ke Jalanraya!


Gambar yang diatas sekali pernah mendapat jolokan Mat Keris dan Mat kini di kenali sebagai mat sauh.Malaon ni pernahhunus keris untuk tikam orang bukan melayu khususnya orang cina.


Manakala ganbar di sebelah ini ialah pada asal nya adalah seorang pengusaha parpu, tak tahu lah sama ada parpu telor atau parpu kari.Kat Facebook atau kat blognya dia di kenali sebagai House PK...PK tu adalah singkatan kepada Parpu Kari...si Kaki Carut.


Malaon ni pernah memegang gelaran terhormat sebagai "BABI HUTAN" kerana tugas nya ialah menyondol sesiapa sahaja yang cuba menjadi seteru kepada gerombolan.Ini perkara betul,dia akan menyondol tanpa dia tahu sama ada perkara itu betul atau tidak.


Selepas sudah menyelesaikan tugas menyondol ke sana dan ke sini maka sudah tentu dia letih dan haus maka upah yang di berikan padanya ialah Minuman kencing setan untuk menghilangkan dahaga di tekak setelah puas menyondol!

Tiada ulasan: