Rabu, 30 Mac 2011

PARPU KARI:Dari seekor Babi kepada Mat Ting - Tong

LSS peroleh gambar ni dari topeng perak a.k.a Perisik Rakyat.LSS tak pasti macam mana mangkuk Ayun ni boleh kantoi dan siapa yang sebarkan gambar haram jadah ni tengah ting - tong.Kaki Carut dan kaki hentam memang dia lah orang nya. Memang terkenal dengan perkataan carutannya "al - juburi" terhadap Anwar dan Parti Werewolf terhadap PAS.

Mangkuk Ayun ni begitu membenci ketua pemudanya iaitu Khairy Jamaluddin Tak perlu di hairankan macam mana gerombolan boleh simpan seekor babi macam ni Apakah tugas - tugas seekor babi ialah melanggar dan menanduk sesiapa sahaja yang telah yang cuba melawan tuannya.

Dan selepas itu dia akan menjamah taik dan berak sebagai upah kepadanya kerana menjadi seekor babi hutan. Sebab itu kita tak payah hairan apabila Babi upahan gerombolan United Malay National Oragnisation ini sudah beralih - arah dari seekor babi kepada seekor mat ting - tong.Itu pasal mangkuk ayun ni tak layak cakap pasal agama atau moral.

Perhatikan lah sendiri apa yang ada di hadapan perut haram jadah ni? ianya adalah air kencing dan berak setan yang telah di berikan kepadanya untuk di jamah.Sebab itu LSS katakan seekor Babi tidak makan makanan yang bersih tetapi makan tahi dan kencing setan yang telah di berikan daripada tuannya sebagai upah kerana menanduk membuta - tuli.


Jadi bila dah kenyang di beri minum air kencing maka kepala mangkuk ayun ni akan jadi ting - tong dan takde lain kerja nya akan kembali menanduk secara membabi - buta.Lebih - lebih lagi bila Si Mahafiraun yang jadi ketua lagi lang mangkuk ni naik air ke kepala.


Itu pasal mangkuk ayun ni dengan Mahafiraun satu geng iaitu EE...,Mangkuk pernah mengaku melayu tapi korang perati la sendiri muka mangkuk ayun ni adakah dia seekor Melayu atau seekor babi.Yang Nyata apa yang LSS nampak itu buka melayu tetapi tapi adalah seekor babi.


Jadi tak payah lah rakyat 1 malaysia nak dengar kata - kata dari seekor babi yang sudah kenyang dengan meminum air kencing setan yang sudah di berikan kepadanya.Sesungguhnya kata - kata yang keluar dari mulut mangkuk ayun ini langsung tak bernilai kerana ianya di jana oleh pemikiran hasil dari meminum ar kencing setan.


Jadi kepala hotak Pon macam setan!

Tiada ulasan: