Sabtu, 12 Mac 2011

TERKINI: 30 EKOR MANGKOK AYUN DEMO DEPAN PEJABAT PKR MINTAK "LENDIR"

Dari Perak sampai lah Ke merchany square di Tropicana Demonstrasi "Mintak Lendir" Anwar di jalankan semata - mata nak kan benda tu aje.

Di hadapan Ibu Pejabat PKR di di laporkan seramai 30 ekor mangkok Ayun berdemo depan pejabat dan mintak "lendir" anwar agar di serahkan kepada Barua - barua gerombolan.


Kita pun tak tahu berapa banyak yang di bayar kepada mangkuk ayun ni apa yang pasti putu mayam - putu mayam ni berani Berdemo pada hari ahad sahaja.
Woitt!!! hari lain tak berani kerr?? Itu hari demo depan pejabat PAS Pun hari ahad gak,apesal?? hari lain kerja ke? tapi hari ni boleh jadi barua pulak?



Ini lah benda yang terbongeng di hadapan Rakyat jelata,gerombolan hanyalah "juara mintak Lendir" bukan Juara Rakyat.Yang nak di bela hanyalah Si Sepul sorang bukan rakyat Malaysia seluruhnya.



Lepas ni Konpom dalam Utusan melalok dan berita hairan akan lapor lebih 30,000 mangkuk ayun telah berdemo di hadapan pejabat PKR di tropicana hanya sekadar mahu lendir dari anwar ibrahim.


Perarakan di mulakan dari hujung bangunan dan berteriak agar Anwar menyerahkan DNA nya! Apa mangkuk ayun ni tak tau ke kan polis dah amik DNA Anwar dari Penjara.Lebih 30 campur blogger Bapok Pembela Najib (BPN) dan juga wartawan semuanya ada lebih 50 orang..Opsss!! ada la lebih 50,000 orang campur pontianak dan langsuir!

Tiada ulasan: