Rabu, 1 Jun 2011

Anjing Gerombolan ni SIAM LIAO rupanya!!!





ASTORA JABAT AKAN TANDING PILIHANRAYA THAILAND -Mkini



Bekas penulis kontroversi Utusan Malaysia Astora Jabat akan bertanding dalam pilihan raya Thailand atas tiket Parti Harapan Baru (NAP) yang dinaungi bekas perdana menteri Jeneral Chavalit Yongchaiyud pada 3 Julai ini.


Astora akan bertanding di parlimen Ruso - salah satu daripada empat kawasan majoriti Melayu-Islam dalam Wilayah Narathiwat, di Selatan Thai - yang juga kampung kelahirannya.

"Saya diberi tawaran oleh Jeneral Chavalit kerana melihat jasa saya dalam bidang kewartawanan dan menolong bekas Perdana Menteri Tun Mahathir Mohamad sewaktu beliau menjadi perdana menteri.

"Beliau (Chavalit) kata kepada saya, kalau awak tolong (orang) di Malaysia, kenapa tidak boleh tolong (orang) di sini," kata Astora ketika dihubungi Malaysiakini petang ini.

Astora - bekas ketua pengarang Al-Islam - berkata menghadapi persaingan enam penjuru dengan tiga dariapda dijangka memberi tentangan sengit.

Ditanya peluangnya untuk memenangi kerusi tersebut, Astora berkata beliau "tidak takut dan tidak bermasalah" kerana mendapat sokongan meluas di Ruso dan kawasan sekitar dalam wilayah tersebut.

"Saya ada sekolah sendiri, sekolah untuk orang Melayu... Saya mempunyai ramai ahli keluarga dan kaum kerabat terdekat di Ruso," katanya.

LSS: Macam mana la Mahafiraun boleh import Siam liao ni jadikaki maki hamunnya! aku pelik masa era Reformasi dulu Ustart Siam ni di jadikan sebagai kakimaki hamun bagi pihakgerombolan.


Masa tu sorang pun tak tau yang mangkuk ayun haram jadah ni datang dari sempadan,Patut pun banyak barang mari dari sempadan keh...keh...keh,bukan setakat ayam dengan ganja aje! Ustart mangkok ayun pon boleh import dari sempadan!


Jahanam la orang melayu kat Ruso! mangkuk ayun ni bakal bertanding kat situ,tak jauh dari situ berkibar bendera bulan purnama! memang bengkek gilerrr!! mangkuk ayun ni!


Woittt!!!!!! itu video seks pon atas nasihat mangkuk ayun ni jugak kerrr??? kah...kah...kah

Tiada ulasan: