Isnin, 6 Jun 2011

MAT SABU MENANG JE! SAWAN BABI PUN SAMPAI !

Pas kini terjerumus dalam 'pakatan ahzab', tak perjuangkan Islam-Melalok


KOTA BHARU 5 Jun - Pas kini terjerumus ke dalam 'pakatan ahzab' apabila barisan kepimpinan ulama tewas kepada pemimpin yang menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam pemilihan parti itu, Jumaat lalu.


Bekas Ahli Jawatankuasa Dewan Ulama Pas Pusat, Prof. Madya Mohd. Noor Deris berkata, gabungan Pas dengan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) menjelaskan lagi bahawa parti itu sudah tidak lagi memperjuangkan Islam seperti yang dilaung-laungkan sebelum ini.


Tegas beliau, parti Islam hanya layak dipimpin oleh ulama yang berakhlak mulia justeru keputusan yang diumumkan semalam merupakan perubahan radikal yang menunjukkan ada pemimpin yang tidak menepati kriteria itu terpilih.


Mohd. Noor berkata, perkembangan itu juga menunjukkan ini adalah peluang terbaik barisan ulama Pas untuk bermufarakah dengan parti itu dan menyertai beliau untuk memperjuangkan Islam di luar Pas.


"Pengajian pendidikan Islam mestilah tinggi. Kepimpinan ini mestilah orang yang berakhlak mulia tetapi jawatan baru itu kita tidak mahu kata dia jahat cuma dari segi akhlak tidak berapa sangat.


"Yang keduanya, pemimpin sepatutnya mempunyai nama baik tidaklah kurang akhlak seperti PKR. Oleh kerana Pas sekarang bekerjasama dengan PKR dan DAP bererti pakatan ini kalau dalam bahasa Quran dipanggil pakatan ahzab," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.


Mohd. Noor berkata pakatan ahzab jika dirujuk dalam al-Quran merujuk kepada beberapa puak yang bergabung untuk menghancurkan kerajaan Islam pimpinan Nabi Muhammad di Madinah suatu ketika dulu dan pakatan tersebut telah wujud di negara ini sekarang.



LSS: Apa hal la........Semenjak Abang Mat Sabu menang jawatan Timbalan Presiden ni gerombolan dah pandai cakap pasal Islam lah "Pakatan Ahzab" lah tapi azab neraka tak nak citer pulak! kemungkaran bila nak buat disko dan hub hiburan di sana - sini tak nak cakap pulak! judi piala dunia tak nak hurai pulak!


Ada pulak boleh cakap pasal menyokong Anwar Ibrahim pulak!!! Ini bangang jenis apa? itu hari tak nampak ke Azmin Ali serang Setiausaha Agung PAS kaw - kaw.Kalau PAS menyokong Anwar brahim takde la diorang nak bincang pasal video seks tu bodoh!


Kesian Geromboan United Malays National Organisation nie! semenjak Abang Mat Sabu menang macam - macam jenis "sydrom" hinggap kat kepala. Ada "sydrom down"lah ada "sydrom - up" ada penyakit sawan babi lah!


Abang Mat Sabu punya Fenomena tersendiri ...heh....heh....heh

1 ulasan:

armouris berkata...

lagi info tentang sawan babi di SIHAT SELALU - Sawan Babi (Epilepsi) Jejas Otak