Ahad, 5 Jun 2011

Musnahnya UG : Gerombolan Bengkek Gilerr !

'Tangan ghaib' bantu kemenangan Anwarinas-Utusan Melalok


KUALA LUMPUR 5 Jun - Agenda 'tangan-tangan ghaib' di luar Pas berjaya memperlekeh golongan ulama dalam parti itu sehingga mereka diketepikan dalam pemilihan pucuk kepimpinan yang diumumkan semalam.


Pengarah Hal Ehwal Agama Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Datuk Nik Khairul Annuar Ab. Rahim berkata, tulisan kolumnis akhbar The Star, Joceline Tan yang mempertikai para ulama Pas secara tidak langsung berkempen bagi kumpulan penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim atau Anwarinas seterusnya memberi kemenangan kepada mereka.


"Nyata tulisan itu telah memberi kesan dalam pemilihan itu apabila Joceline mendakwa golongan ulama dalam Pas hanya pandai berhujah tetapi kemampuan mereka terhad menjadi gembala kambing sahaja," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.


Nik Khairul Annuar dalam pada itu berkata, Pas mungkin boleh menafikan apa sahaja tetapi ahli parti nampaknya lebih menjaga hati Anwar dan DAP berbanding hati golongan ulama.


Menurutnya, Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin juga telah mendesak Joceline supaya memohon maaf kepada golongan ulama atas tulisannya itu.


"Justeru, orang ramai terutama Melayu perlu membuka mata terhadap tindakan 'tangan-tangan ghaib' ini kerana tidak mungkin Joceline hanya membuat kesimpulan tersebut semata-mata untuk kempen bagi pihak Anwarinas," katanya.


Sementara itu, Nik Khairul Annuar menyifatkan tindakan Pas menukar matlamat parti itu daripada menubuhkan negara Islam kepada mewujudkan negara berkebajikan hanya permainan politik untuk menarik undi.


Katanya, Pas kini terikut-ikut agenda Anwar yang lebih mengutamakan keinginan peribadi dan kuasa sehingga mendahului prinsip parti sebelum ini yang mahu memperjuangkan Islam.







LSS: Woitt!!! takkan baru hari ni tau ada tangan ghaib kot! Itu yang mencilok belakang Nasha dengan Hasan Ali tu tangan apa? takkan tangan "freddie Krueger" kot! pembikinan projek - projek setan kerajaan perpaduan tu adalah projek tangan ghaib sape?


Kah...kah....kah....kah...kah....kah


Ape benda pukimak nyerrr!!! ANWARINAS ni?? ANWARINAS ni sama macam AWARENES atau awe kelate nak kawin dengan nurse kerr?? aku konpom tak pernah dengar pasal ANWARINAS! kalau ANWARISME tu adalah ! bekas pengacara tv3 suku yang baru bercerai itu hari pun aku kenal !


kah...kah....kah....kah....kah...kah


Tapi masalahnya ANWARINAS ni ape menatang pukimak nya! alamak ni Puan Ainon,abang Hasni Abbas,Dr. Hasan Ahmad dan Pak Samad Said harus ambil tindakan ni! Melalok dah pandai pulak menggunakan bahasa dari planet Zargus!


kah...kah...kah...kah...kah...kah...kah


Kalau dah bengkek tu cakap jerr...la! impian hancur musnah,berkecai,Jahanam, Al-Mukhrisi.Lepas buat cerita untuk menyampai rasa hati yang dah bengkek pasal jahanamnya projek nasa nak buat UG!


Kesian Gerombolan !


Impian nak buat projek UG hancur berkecai dengan terpilihnya abang mat sabu.Kalau dulu Nasha dengan Hasan ali boleh la....tapi kalau Mat Sabu kena cakap dengan dia punya AK47 dulu.Ini hal dah jadi susah kalau gerombolan datang pejabat PAS nak cakap pasal UG nanti abang mat sabu sambut dengan pelancar roket...KAh...Kah...Kah

Tiada ulasan: